Un reportaj publicat in Evenimentul Zilei, dezvaluie premisele de la care porneste o afacere cu parfumuri fake derulata chiar in centrul Bucurestiului. Mirosurile indoielnice se suprapun prafului urban dens si seduc mintile netede:
O firmă poloneză vinde apă de colonie cu mirosuri asemănătoare parfumurilor originale, ca un fel de „alternativă” şi nu ca un fals.
Parfumurile FM sunt o găselniţă de ultimă oră în materie de comerţ „din uşă-n uşă”. Schema e ingenioasă: vânzătorii te întreabă ce parfum celebru îţi doreşti. Răspunzi: „Gucci”. Comerciantul se uită într-o listă şi scoate un parfum: „Uitaţi, acesta este alternativa la Gucci”. Explicaţia? Firma poloneză FM produce surogate la parfumuri originale, dar îşi previne clienţii ce anume cumpără.
Citeste continuarea articolului aici.
[…] This post was mentioned on Twitter by Ionut Oprea, Adina Necula. Adina Necula said: Surogate de parfumuri… cum functioneaza retelele de distributie in RO http://t.co/90fTUPN […]
Haide că se poate şi mai rău! De exemplu,atunci când chiar scrie Gucci pe sticluţă! De trebuie s-o cauţi în fund după adevăr 😛
Parfumurile contin un procent ridicat de alcool, asadar pericolul contaminarii cu bacterii este redus. Insa problema grava este cu produsele de ingrijire contrafacute: creme, lotiuni etc. Surprizele pot fi unele extrem de neplacute daca nu analizam cu atentie ambalajul.