Sense Flagship Store: o noua destinatie de shopping si cateva idei inspirate pentru o garderoba practica si actuala

In ultimele saptamani, programul meu a fost parca mai aglomerat ca niciodata, pregatirile pentru inaugurarea primului magazin stradal Sense din Bucuresti, nelasandu-mi deloc timp de respiro. Pentru agentia mea de comunicare – Ladylike Communication, organizarea evenimentului de lansare a flagship store-ului a reprezentat o reala bucurie, deoarece noua destinatie de shopping, situata pe Str. Jean-Louis Calderon nr.54, exprima din plin triumful muncii si al ambitiei unei echipe extraordinare de profesionisti romani, intr-o industrie a confectiilor care surclaseaza din punct de vedere calitativ, o lista lunga de marci internationale. Si care mai presus de toate, reuseste sa fie relevanta pe o piata interna din ce in ce mai competitiva.

Putine sunt lucrurile ce exercita o atractie mai mare asupra femeilor decat shopping-ul, mai ales atunci cand in rolurile principale se regasesc haine concepute pentru a fi la moda mai mult de unul sau doua sezoane. In ciuda faptului ca Sense se mandreste cu o retea nationala alcatuita din 17 magazine, carora li se adauga e-shop-ul www.fashionsense.ro, marca romaneasca nu este defel zgomotoasa si nici agresiva in campaniile de marketing. Insa odata ce ii descoperi atuurile, revii fara sa stai prea mult pe ganduri: croiuri excelente, tesaturi si materiale de cea mai buna calitate (marea majoritate realizate din fibre naturale, cu respect pentru mediul inconjurator) care maximizeaza in timp orice investitie, serii mici si modele variate adaptate tuturor segmentelor de varsta si tipurilor de silueta, si preturi care faciliteaza oricui innoirea periodica a garderobei.

Fondatorii brandului, Cristina si Sorin Chiriac, se numara printre cei mai firesti oameni pe care ii cunosc, iar daca vrei sa afli ce inseamna cu adevarat antreprenoriatul, este suficient sa dialoghezi cu ei chiar si cateva minute pentru a-ti da seama cat de valoroase sunt lectiile pe care le-au deprins de-a lungul celor peste doua decenii de activitate. La inceputul anilor 2000, niciunul dintre ei nu era pregatit sa conduca un business, insa ambii si-au dorit sa construiasca o marca creativa romaneasca prin forte proprii, cu multa munca, sacrificii, rabdare si avand inscris in ADN perfectionismul si dorinta de a invata in permanenta. Nu din carti, ci pur si simplu facandu-si treaba cat mai bine cu putinta, corect si onest. Marturie sta faptul ca absolut toate parteneriatele Sense exceleaza la capitolul longevitate si constanta: de la operatorii care lucreaza de zeci de ani in fabrica Smirodava si a caror maiestrie se vede cu ochiul liber de indata ce analizezi un produs al marcii (si mai ales atunci cand il intorci pe dos pentru a observa cum sunt realizate finisajele, cusaturile si imbinarile), furnizorii externi de utilaje performante, si pana la echipa de creatie – Andreea Tincu, designerul care semneaza colectiile brandului (de la schita la produsul finit), este parte din “familia” Sense inca din 2007.

Flagship Store-ul SENSE, cel de-al 17-lea magazin fizic din reteauna nationala, reuneste pe o suprafata totala de 110 mp, liniile Office, Casual si Sense Limited Edition – colectia de tinute de ocazie. Nu este defel nu magazin ca oricare altul, ci un spatiu in care realmente simti ca iti face placere sa iti petreci timpul proband piesele preferate, alegand in tihna ceea ce iti place si la final, plecand nu doar cu noi achizitii pentru garderoba, ci cu o stare de bine autentica. Te-ai gandit vreodata de ce revii intr-un anumit magazin? Da bineinteles, selectia de haine potrivite gusturilor si preferintelor, constituie un factor extrem de important, insa nu este singurul care fidelizeaza. De multe ori, poate nici nu cumperi, ci pur si simplu simti nevoia sa vizitezi spatiul, sa te delectezi cu paleta cromatica, sa atingi materialele, sa zambesti, sa ramai surprinsa, sa iti imaginezi etc. Aceasta este placerea shopping-ului in locatii care iti spun ceva, in care nu te simti agasata si in care poti avea parte de o experienta reala.

Cladirea care adaposteste Flasgship Store-ul Sense este absolut splendida, iar conceptul care sta la baza amenajarii spatiului mizeaza pe un design curat, aerisit, cu elemente din lemn si multa lumina naturala care patrunde prin ferestrele generoase. Nu doar ca te simti inspirata sa treci pragul magazinului, ci sa si zabovesti mai mult poate decat ti-ai planificat. In ziua evenimentului de lansare, consilierii de vanzari imi spuneau ca in decurs de cateva ore s-au bucurat de vizita a catorva zeci de clienti care au achizitionat minim 2-3 piese. Unii dintre ei erau familiarizati deja cu brandul, altii in schimb l-au descoperit in premiera si au constatat ca dincolo de hainele bine croite si dezirabile, Sense cucereste prin “intregul” pe care il propune in colectiile sale. Altfel spus, prin piese care se completeaza si se sustin reciproc, indiferent de modalitatea in care sunt purtate si care stau la baza unei garderobe functionale.

Mai mult decat atat, SENSE se remarca printr-una dintre cele mai mari game de marimi existenta pe piata (de la 34 la 48) si prin tesaturi inovatoare, de ultima generatie, realizate din fibre naturale, usor de purtat, placute pe piele si eco-friendly: matase, bumbac, vascoza (un material obtinut din celuloza naturala, rezistent si cu un luciu matasos), cupro (o fibra cu un tuseu matasos si o buna rezistenta la uzura si lumina) sau Tencel (un tip special de fibra, obtinut din celuloza de masa lemnoasa, delicat la atingere ca matasea, rezistent ca poliesterul, absorbant ca bumbacul si racoros ca inul).

Colectiile SENSE sunt divizate atat pe stiluri, cat şi pe teme de inspiratie, in sezonul Primavara-Vara 2019 accentul cazand pe de o parte pe croiurile impecabile, cu tenta uşor masculina, ce se fac remarcate in special in alura costumelor şi a deux-piece-urilor, iar pe de alta parte pe moda anilor ’70, cu rochii in A, comode şi adaptate oricarui tip de silueta.

Paleta cromatica propusa pentru garderoba de sezon este alcatuita din nuante neutre, pasteluri delicate – bleu, roz pudrat, vernil, menta, şi accente vii – roz fuchsia, galben ocru, atat sub forma de imprimeuri florale, cat şi in varianta color block.

Saptamanal, selectia de piese din Flagship Store-ul Sense (Str. Jean-Louis Calderon, nr.54) va fi completata cu noi modele, disponibilitatea acestora putand fi urmarita si in magazinul online www.fashionsense.ro.

Sense Flagship Store: o noua destinatie de shopping si cateva idei inspirate pentru o garderoba practica si actuala

Diana Cosmin: frumusetea ca alegere de viata

Sense Flagship Store: o noua destinatie de shopping si cateva idei inspirate pentru o garderoba practica si actuala

Tatiana Ernuteanu: jurnalul plin de savoare si pasiune a unei jeune fille pentru care frumusetea inseamna cultivare a micilor bucurii cotidiene

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta