O.P.I este recunoscut in intreaga lume ca fiind lider in domeniul manichiurii si pedichiurii, beneficiind de o experienta de peste 25 de ani. Intr-o perioada in care calea spre inima femeilor nu o mai constituie atat moda, cat universul bogat in nuante al frumusetii, O.P.I a stiut exact cum sa exploateze fiecare aspect al creatiei, lansand in fiecare sezon atat colectiile dedicate cat si editii limitate inspirate de cinematografie sau de starurile muzicale.
Clientele rezoneaza din ce in ce mai mult la povesti cu talc in care isi regasesc o parte din aspiratii. Nu este defel o noutate, insa din prea mult avant comercial, majoritatea brandurilor au omis in comunicarea lor un aspect vital: povestile sunt menite a fi traite, decodate si simtite plenar. Nu se mai pot vinde fabule fara substanta, concepute pe acelasi model ideatic si fara vreun corespondent real.
Eroinele tuturor acestor micro-universuri sunt chiar cumparatoarele, iar intamplarile izvorasc din fapte petrecute in mediul social, palpabile si accesibile. Acest lucru confera legitimitate oricarui demers si transporta doamnele in povestea dorita, fara a le da impresia ca se situeaza in afara ei. Un sentiment profund de apartenenta, pe care O.P.I a reusit sa il imprime cu fiecare colectie sau editie limitata lansata in decursul timpului.
Ieri seara, la evenimentul de lansare O.P.I a colectiilor toamna-iarna 2010-2011 si primavara-vara 2011, gazduit de Bonton Palace, am avut sansa de a purta un dialog cu Joey Brown, International Spokesperson, supranumita „Regina unghiilor” de la Hollywood. „Este o perioada grozava pentru industria frumusetii”, imi spune Joey Brown in timpul conversatiei. „Deschidem portile unor fabrici de vise nesperate”, vine replica mea. „Fara indoiala! Eu cred cu tarie un lucru: in situatii de criza financiara, se poate paria pe trei business-uri – cosmetica, cinematografie si alcool (cu ultimul glumesc!)”.
Nu este de mirare, ca in ultimul an si jumatate, O.P.I a marsat exact pe industria divertismentului, punand la punct mini-colectii inspirate din filmele cu succes pe marele ecran. Sa ne amintim doar de „Alice in Wonderland” sau de „Shrek Forever After”.
Citeste continuarea aici (http://www.hotcity.ro/cum-aratam/noile-colectii-de-lacuri-de-unghii-opi), pentru a descoperi nuantele speciale de Sarbatori si tendintele pentru primavara-vara 2011.
Cateva fotografii de la eveniment, realizate de Alexandru Buruntia.