Universul modei masculine capata noi intelesuri intr-un context care accentueaza din ce in ce mai mult asupra unor tipuri de indivizi, caracterizati de stiluri de viata diferite, preferinte sau atitudini. Vorbim asadar despre un nou tip de public consumator de moda, cat se poate de eterogen, pe care fiecare brand in parte trebuie sa il identifice foarte bine si sa vina in intampinarea cerintelor acestuia.
Chiar si clientii fideli ai caselor cu renume, au un profil diferit la ora actuala, comparativ cu 4 sau 5 ani in urma. Schimbarile sunt cat se poate de firesti, in conditiile in care moda masculina devine de la un sezon la altul mai efervescenta, supunandu-ne la exercitii de imaginatie, in care jocul cu proportiile, suprapunerile, contrastele de texturi sau nuantele puternice, reusesc sa aduca in prim-plan personaje autentice.
Etro este unul dintre brandurile care si-a gasit perfect nisa pe care sa marseze si de cateva sezoane incoace reuseste sa mentina o constanta la nivel de directie, care implicit ii atrage si un nou tip de clientela.
Pentru primavara-vara 2010, Kean Etro a ales sa ne prezinte o imagine masculina redefinita prin apelul la modernitate, insa extrem de actuala si de percutanta gratie unor alaturari de texturi si imprimeuri inedite.
eu as purta cu cea mai mare placere printurile si culorile, desi-s teoretic destinate barbatilor 😉