Bowtique se numara printre brandurile romanesti de accesorii, care si-a conturat si definit extrem de inteligent segmentul de clienti carora li se adreseaza si care si-a transpus intr-o maniera cat se poate de percutanta detaliile menite sa imprime demersului creativ aura de noutate dar mai ales de recognoscibilitate.
Georgiana Gheata si Bogdan Popescu au identificat nu doar o nisa masculina, ci si nevoile si dorintele vestimentare ale acesteia, oferind alternative si solutii in zonele in care niciun alt brand nu s-a gandit sa se indrepte. Bowtique reprezinta mai mult decat o serie de papioane dispuse in colectii sezoniere. Bowtique declina papionul intr-o multitudine de ipostaze, transformandu-l fie intr-un manifest pentru eleganta sobra, fie intr-o pledoarie pentru rafinament modern si atent studiat.
Papionul devine parte integranta din look-ul cotidian al barbatului modern, un gentleman prin excelenta, un seducator discret, un etern romantic, un sarmant de inalta clasa, un rebel care ignora voita regulile si codurile ce tin de imagine sau un melancolic ascuns sub mantia neintelegerii.
Pentru primavara-vara 2013, Bowtique a conceput o colectie speciala pentru platforma online de marci de lux si contemporane LUXX LAB. Este vorba despre o colectie de 24 de piese, care include papioane pre-tied si self-tie, batiste de buzunar patrate si rotunde, realizate din matase naturala si dispuse intr-o paleta cromatica ce porneste de la clasicul negru si bleumarin, trecand prin gri si albastru deschis si terminand cu burgund sau imprimeuri florale.
Atat papioanele self-tie cat si cele pre-tied sunt ajustabile, iar noutatea adusa de Bowtique consta in versatilitatea sistemelor de prindere: cele doua parti ale fiecarui papion pot fi detasate si combinate intre ele pentru un look diferit.
Mai multe detalii despre povestea Bowtique, in curand!