Jolidon aniverseaza 20 de ani de existenta, iar cu acest prilej reprezentantii companiei au organizat in cursul acestei dimineti o vizita speciala in atelierele de creatie ale fabricii.
Un business care s-a auto-sustinut excelent de-a lungul ultimilor ani, care a debutat intr-un spatiu atipic pentru un concept fashion, un fost camin de nefamilisti si care a ajuns in prezent la stabilirea unor filiale in Franta sau Polonia.
In fabrica Jolidon din Cluj lucreaza peste o mie de angajati, iar atelierele sunt dotate cu aparatura si masini de ultima generatie, care permit un flux al productiei constant si foarte bine controlat. De la zona de preparatie, unde se afla prese de termolipire a strasurilor (au un adeziv special pe folie), pistoale de lipit accesorii individual sau ustensile de preformare si pana la sectiile de cusut sau de creatie, totul se deruleaza intr-un ritm bine stabilit si cat se poate de organizat.
Secretul ascensiunii Jolidon rezida in trei aspecte cultivate de-a lungul anilor: forta de munca calificata, parteneriatul cu Universitatea de Arta si Design Cluj-Napoca si cel cu universitatile clujene care au avut de oferit atat expertiza cadrelor didactice, cat si tinere talente, carora brandul le-a oferit o sansa de expunere a viziunilor estetice proprii in cadrul procesului creativ dinaintea fiecarei colectii.
Jolidon nu s-a rezumat exclusiv la conceperea unor piese de lenjerie si homewear vandabile, destinate purtarii cotidiene si situate pe un palier de pret accesibil, ci a explorat si arealul special al produselor de lux, realizate din matase fina, dantela Chantilly, aplicatii de cristale dispuse ca accent (linia Prelude), cu un usor aer de boudoir, senzual si eminamente feminin.
Din pacate concentrarea brandului pe exporturi si pe prezenta la targurile internationale de profil, a avut drept consecinta o usoara neglijenta a distributiei complete a pieselor incluse in catalog la nivelul magazinelor din tara, insa in curand acest aspect va fi remediat, Jolidon avand in vedere o revitalizare a marketing-ului intern.
Colectia primavara-vara 2014 este deja pregatita, iar in cadrul vizitei am avut prilejul de a admira in premiera cateva piese care arata absolut senzational: detalii florale realizate manual (pe unul dintre body-uri am regasit peste 120 de flori din matase), strasuri, tonuri edulcorate, fronseuri si imprimeuri vegetale discrete, care releva o abordare diferita, o revenire la esenta feminitatii, fara emfaza si incercare de fortare a notei.
In perioada 6-8 iulie, Jolidon se va afla la Paris pentru dezvaluirea propunerilor primavara-vara 2014.
[…] Galei UAD 2013, in cadrul careia Jolidon a marcat printr-o expozitie speciala si printr-o incursiune in atelierele fabricii organizata pentru presa, cei 20 de ani de activitate, brandul romanesc a descins pentru a 16-a oara […]
[…] urma cu cateva luni, in decursul vizitei efectuate la fabrica Jolidon din Cluj, ii marturiseam Olgai Stanciu dorinta de a deschide un […]