Noua destinatie de shopping masculin: Mr. Porter

O noua destinatie de shopping la masculin si-a facut aparitia de ieri in lumea virtuala: Mr. Porter. Nathalie Massenet, cea care a pus pe picioare proiectul net-a-porter.com, un business fashion care inregistreaza de cativa ani un succes fulminant si care nu mai are nevoie de nicio introducere, a decis ca este timpul sa ofere aceleasi servicii si barbatilor pasionati de moda.

Inceputul de an iata ca aduce cu sine o serie de surprize pentru toti domnii preocupati de propria imagine, iar noua ne ofera suficiente motive pentru a cerceta in amanunt selectia de haine si accesorii de designer, in cautarea pieselor pe care ne-am dori sa le vedem purtate de cei dragi.

Mr. Porter este un tip ideal al bunului gust, mai degraba decat o proiectie branduita din cap pana in picioare. Asta pentru ca site-ul de shopping ofera alternative, nu retete sau look-uri de podium gata sa fie adoptate in garderoba. Drept dovada, pentru a atrage clientii, Mr. Porter apeleaza la profilurile a opt barbati cu varste si profesii diferite in viata reala (nu modele): Ben Gorham (parfumier), CJ Guiness (finantist), Ian Barry (designer de motociclete), Nick Laird (poet), Riz Ahmed (muzician), Antony Miceleff (artist), Kevin Lansdown si Richard Madden (actor).

Citeste continuarea articolului meu aici.
Iar ca bonus, va invit sa priviti pentru cateva secunde materialul video realizat de Bell Soto pentru Un-Titled:

TRUTH from Bell Soto on Vimeo.

Noua destinatie de shopping masculin: Mr. Porter

Infaillible Brush by L’Oreal supus testului

Noua destinatie de shopping masculin: Mr. Porter

Invitatia Jacobs la cafea

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta