Workshop Marcomm Pills by Adina Necula: cum dezvolti si intretii relatia cu liderii de opinie din online

In ultimii ani am sustinut numeroase workshop-uri in care am dezvaluit secretele din spatele unei imagini bine conturate, strategiile de reorganizare eficienta a garderobei, principiile celor mai avansate ritualuri de ingrijire a pielii sau arta unui machiaj fara cusur, indiferent de varsta. Iata ca luna mai a acestui an ma gaseste din nou la “catedra”, de data aceasta intr-o cu totul alta ipostaza. La invitatia Marcomm Pills School, voi sustine pe data de 27 mai, workshop-ul cu tema “Cum lucrezi cu bloggerii de fashion? A NEW YOU – Uprise of the personal brand”.

13139004_566784693527018_1692974166177072015_n
Marcomm Pills este o scoala de comunicare in care predau doar practicieni pentru practicieni, despre cele mai bune modalitati de abordare a clientului roman. In functie de temele de interes, workshop-urile Marcomm Pills raspund nevoilor de intelegere a utilitatii actiunilor de comunicare, a modului de functionare a acestora si a rezultatelor posibile pentru antreprenorii care trebuie sa isi conduca singuri sa coordoneze actiunile desfasurate de compania lor.

In calitate de consultant de imagine si stil, pe data de 27 mai voi fi protagonista primului workshop Marcomm Pills School organizat anul acesta, ce isi propune sa aduca blogosfera romaneasca de fashion mai aproape de oamenii de comunicare din companii, agentii și nu numai: “Cum lucrezi cu bloggerii de fashion? A NEW YOU – Uprise of the personal brand”.

workshop_adinaneculaDespre teme:

• Cat de important este personal branding-ul in ecuatia unei campanii
• Criteriile de selecție a key-endorserilor potriviti pentru brandul tau
• Cum dezvolti și intretii relația cu liderii de opinie din online
• Avantajele unei campanii in social media

• Cum concepi o campanie de impact – case study
• In ce ritm se dezvolta un proiect
• Ce tipuri de campanii se pot realiza
• Cantitate vs. calitate – cu cine si de ce iti asociezi imaginea

• Ce bugete trebuie sa ai in vedere pentru o campanie
• “One night stand” sau “long term relationship” ? – activari punctuale vs continuitate
• Etica in relația brand-blogger-consumator final
• A new YOU – ce capital de imagine acumulezi in urma unei campanii

1400349_980700125354844_6388280187190156103_o

Workshop-ul “Cum lucrezi cu bloggerii de fashion? A NEW YOU – Uprise of the personal brand” va avea loc pe data de 27 mai, la A_Best Business Lounge Bucuresti (Blv. Dacia nr.39), in intervalul orar 9:00 – 16:00. Taxa de participare este de 350 lei + TVA, iar inscrierile se fac la adresa marcomm@confidentpr.com. Mai multe detalii despre eveniment, puteti regasi aici.

INSCRIE-TE ACUM

Workshop Marcomm Pills by Adina Necula: cum dezvolti si intretii relatia cu liderii de opinie din online

Cucutencele de ieri si ideal tipurile feminine de azi: interviu Gelu Costea

Workshop Marcomm Pills by Adina Necula: cum dezvolti si intretii relatia cu liderii de opinie din online

Parfumul timpului: I AM by Eisenberg

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta