SuperJeans of Sweden: reinterpretarea garderobei smart casual

La finele saptamanii trecute am descins la sediul Superjeans.ro, pentru un preview special concentrat in jurul unui brand nou, nisat, insa in acelasi timp cat se poate de reprezentativ pentru zona smart-casual: SuperJeans of Sweden.

Fondatorul brandului – Bo Bech-Nielsen – activeaza de mai bine de 20 ani in arealul distributiei si al marketing-ului fashion in tarile scandinave, experienta sa extinsa cu marci precum Diesel, ACNE, Canada Goose sau Original Penguin, contribuind la conturarea unei viziuni percutante asupra formulelor vestimentare coerente si complexe. Moda este inainte de toate un business care functioneaza dupa cateva reguli de piata simple si universal valabile, iar castigarea relevantei pe segmentul vizat in 2013, nu se mai reduce atat la creativitate, cat mai cu seama la inteligenta acoperirii unor lipsuri identificate la nivel de garderoba.

Inainte de a include in dressing piese care poarta eticheta unor marci sonore, unele dintre aceastea ajunse sa fie considerate drept indicatori de status prin prisma atat a pretului ridicat, cat si a valorii intrinsece integrate pe un palier aparte al lifestyle-ului, cea mai mare provocare este aceea de punere la punct si creionare a unei garderobe complete alcatuita din elemente de baza. O garderoba care chiar daca la prima vedere poate parea banala, anosta si lipsita de orice filon care ar putea-o transpune in zona tendintelor fashion, reprezinta fundatia oricarui studiu vestimentar.

Zona basic-urilor este practic singura care este supusa evolutiei in timp, definirii si redefinirii constante, singura la care poti reveni in orice moment fara teama unor greseli majore si singura care nu creeaza alte asteptari decat cele impuse de firescul cotidian. Un firesc in cautarea caruia clientii pornesc din ce in ce mai des in ultimele sezoane, un firesc care creeaza pretextul angrenarii intr-o misiune fashion de redescoperire a esentei, a elegantei si a design-ul atemporal, a ceea ce inseamna cu adevarat investitie inteligenta intr-o imagine menita sa oglindeasca personalitatea si stilul sa viata, o imagine deloc fortata si de o relaxare absolut fermecatoare.

SuperJeans of Sweden comprima valorile estetice ale zonei scandinave, liniile bine definite, minimalismul cuceritor si atat de expresiv, carora le adauga o nota moderna si extrem de cool. Linia de bluze si tricouri este realizata dintr-un material extrem de fin si de placut la atingere, incredibil de confortabil si de prietenos in contact cu pielea, care isi mentine tinuta in timp si care nu se deformeaza in urma spalarilor si purtarilor repetate. Este vorba despre o tesatura speciala, cu un aspect impecabil, pe care Bo Bech-Nielsen a cautat-o indelung si care este esentiala pentru modul in care se aseaza piesele pe silueta feminina.

Tricourile si bluzele SuperJeans of Sweden, confera garderobei smart casual acel twist de care avea atat de mare nevoie: finisaje ireprosabile, materiale de calitate si mici artificii de design menite sa reinterpreteze clasicele piese regasite in magazine in liniile de basics. De la tricoul Erika cu trena (piesa mea preferata din colectie), bluza Jenny cu spatele gol si pana la maiourile asimetrice sau bluzele clasice cu maneci trei sferturi, colectia limitata SuperJeans of Sweden, mizeaza pe versatilitate si pe functionalitatea conferite de piese care transgreseaza sezoanele si care aduc cu sine un plus de prospetime si de actualitate.

Un concept exprimat printr-un discurs lipsit de emfaza, axat pe nevoile unei garderobe de baza si pe lipsa unei oferte sustinute pe anumite segmente (cautarea unui t-shirt impecabil croit, dintr-un material fin si confortabil se poate dovedi o adevarata corvoada) si articulat prin cateva detalii menite sa descrie universul creativ al designerului (imprimeuri stilizate, insa usor sterse, contururi nedefinite, mai mult sugerate, simboluri inspirate de muzica etc).

Luna aceasta, linia de tricouri si bluze (disponibila in exclusivitate in Romania in boutique-ul virtual SuperJeans.ro) va fi completata si de cateva modele de jeansi (de la cei skinny, pana la boyfriend), precum si de o serie de produse dedicate barbatilor. Unii dintre cei mai interesanti si mai cool jeansi boyfriend i-am regasit in colectia SuperJeans of Sweden, insa mai multe detalii despre acestia va voi oferi in curand.

SuperJeans of Sweden: reinterpretarea garderobei smart casual

Pandora toamna-iarna 2013: farmecul povestilor rescrise in cheie urbana

SuperJeans of Sweden: reinterpretarea garderobei smart casual

Luna bijuteriilor La Rosa: promisiunea amorului intr-un simbol desavarsit

Articole recente

There are 2 comments

    1. Adina Necula

      Sigur ca da, comenzile se efectueaza online, insa daca doresti sa probezi jeansii, poti face acest lucru stabilind o programare la showroom-ul SuperJeans of Sweden: Bulevardul Unirii, nr 57, Bloc E4, Scara 3, Etaj 4, Sector 3, Telefon: 0745.573.433.

Impartaseste-mi opinia ta