Predictiile lui 2009

US-ATTACKS-HERMES STORE-GROUND ZEROIn urma cu ceva timp scriam aici despre recesiune vs lux. Punctam cateva dintre tendintele pe care le vor urma consumatorii anul acesta conform celor mai recente studii realizate de catre institute specializate  si totodata imi permiteam sa emit cateva opinii personale privitoare la subiectul in discutie.

Nu am crezut nici un moment ca brandurile puternice, cu traditie, din zona de hig-end se vor afla in declin. Asta pentru ca ceea ce vedeam in jurul meu nu parea sa constituie premisele unei asemenea stari de fapt, ba mai mult avea sa consfinteasca faptul ca omul sfinteste brandul asa cum logo-ul se muleaza pe geanta.

Dovada:

  • Hermes anunta o crestere a vanzarilor in prima parte a anului cu 3.2% , in ceea ce priveste produsele din piele.
  • Derek Lam isi deschide un nou magazin in New York – impresionant prin concept si prin modul de realizare.
  • Piperlime isi extinde linia, se pare din luna august a acestui an.
  • Diesel inagureaza un restaurant la Milano si un radio online.
  • Revlon nu pierde timpul deloc – Jessica Biel este noua ambasadoare a brandului.
Predictiile lui 2009

Ponytail Media – noul proiect

Predictiile lui 2009

Pasarela 2009 – updates

Articole recente

There are 0 comments

  1. Sonia

    Indistria luxului e printre cele mai lovite de criza; produsele de lux, extravagentele nu prea merg pe timp de criza. Faptul ca Hermes are o crestere de 3.2% nu cred ca e relevant…mai ales ca anul trecut a avut o crestere de 10 % – sau cel putin asa isi doreau ei, dar nici targetul acela nu l-au atins din cate am citit.

  2. Half Exposed

    Sunt de acord cu Sonia, chiar cred ca cei luxury goods sunt cei mai afecatati. Ceea ce cred ca va merge vor fi tocmai ideile ingenioase si colaborarea dintre designeri si lanturile de magazine pt toata lumea. Spre exemplu Matthew Williamson’si H&M. Dintre ce ai amintit tu, doar Hermes si Derek Lam sunt produse cu adevarat scumpe, restul sunt mid-high.

Impartaseste-mi opinia ta