Zilele acestea, in paralel cu prezentarile colectiilor masculine toamna-iarna 2010-2011 de la Paris, a avut loc si Saptamana Modei berlineze. Suzy Menkes, binecunoscuta jurnalista de moda a IHT, prezenta de obicei in front row la toate evenimentele fashion importante, nu a putut de aceasta data ajunge la Berlin, insa a avut disponibilitatea de a vorbi despre blogurile de moda si despre impactul acestora asupra imaginii brandurilor.
Va invit sa urmariti materialul video, nu inainte de a atrage atentia asupra unei afirmatii pe care eu o consider exemplificatoare pentru noua era a modei: “The world changed when fashion instead of being a monologue, became a conversation. And that’s never going to stop.”
[vodpod id=ExternalVideo.917613&w=425&h=350&fv=clip_id%3D8882910%26server%3Dvimeo.com%26autoplay%3D0%26fullscreen%3D1%26md5%3D0%26show_portrait%3D0%26show_title%3D0%26show_byline%3D0%26context%3Duser%3A781607%26context_id%3D%26force_embed%3D0%26multimoog%3D%26color%3D00ADEF%26force_info%3Dundefined]
more about „On Fashionblogs”, posted with vodpod