Ultimul deceniu nu a marcat doar o dezvoltare uimitoare a sectorului de beauty si a unor noi categorii de produse adaptate celor mai exigente cerinte ale clientilor, cat mai ales a permis punerea la punct a unor modalitati de shopping inteligente si menite sa ofere solutii la problemele unui cotidian derulat intr-un ritm din ce in ce mai alert. A obtine timp a devenit sinonim cu plus-valoarea conferita traiului in marile metropole, iar gestiunea timpului s-a transformat intr-o misiune primordiala, mult mai importanta decat cea a contului din banca sau a posesiilor materiale.
De foarte multe ori am incercat sa dau curs unui exercitiu de imaginatie, transpunandu-ma in locul unei femei obisnuite aflate in fata sutelor de rafturi cu produse cosmetice, parfumuri si make-up si renuntand pentru cateva clipe la statutul meu profesional si la toate cunostintele acumulate de-a lungul ultimilor 12 ani. O femeie care isi petrece cel putin 9-10 ore la birou, careia nu ii permite timpul sa citeasca decat in graba un articol sau un review de produs, care isi pretuieste frumusetea si care se afla in cautarea solutiilor adaptate particularitatilor tenului sau, dar care simte ca nu are nici cea mai mica capacitate de decizie atunci cand ii sunt prezentate cel putin 20 de produse similare din aceeasi categorie. O astfel de femeie nu mai are rabdare sa compare, este mult prea obosita psihic pentru a surprinde diferentele “de nuanta” dintre produse, mai ales cand singurii diferentiatori pe care ii are la indemana constau in marca si in pret si nu are nevoie de o filosofie complicata care sa ii fie servita in apropierea orei de inchidere a magazinului, ci doar de acele produse care sa functioneze si care sa isi indeplineasca promisiunile inscrise pe etichete.
Aproximativ 48% dintre consumatorii de beauty (femei care corespund profilului detaliat anterior) au in vedere factorul timp atunci cand se afla in fata unei decizii de achizitie a unor produs. Cu alte cuvinte, variantele castigatoare trebuie sa indeplineasca cateva conditii esentiale: sa nu presupuna deplasari prelungite in oras si o “cheltuiala” de timp considerabila, sa aiba un pret corect raportat la calitate (nu cel mai mic pret si acela care sa reprezinte cu adevarat “value for money”), sa fie usor de utilizat si sa permita retusuri rapide de-a lungul zilei (variante compacte, potrivite pentru a fi purtate in geanta si folosite oricand si oriunde).
Pick N Dazzle reprezinta raspunsul tuturor dilemelor cu care se confrunta femeile care se pretuiesc pe sine si care acorda importanta timpului lor. Noul serviciu de shopping online si de selectie a produselor cosmetice are menirea de a inaugura un capitol distinct in ceea ce priveste modalitatea de alcatuire a kit-urilor de beauty, Pick N Dazzle constituindu-se intr-un consilier personal experimentat si capabil sa aleaga din miile de variante de produse existente in colectiile brandurilor, pe acelea adaptate nevoilor clientilor.
Simplitatea si eficienta sunt principalii piloni ai business-urilor precum Pick N Dazzle, business-uri care incep sa se dezvolte cu o rapiditate uimitoare si sa castige din ce in ce mai multi adepti. Explicatia este una cat se poate de fireasca: intr-o societate in care totul pare sa se comprime pe nesimtite, in care indivizii sunt asaltati din toate partile de mesaje, vizualuri si informatii de cele mai multe ori nesolicitate, nevoia (acuta) de simplificare a lucrurilor genereaza servicii si deprinderi noi.
Platforma online Pick N Dazzle ofera posibilitatea tuturor celor care o acceseaza sa beneficieze pe o perioada de 1, 3 sau 6 luni de livrarea unor pack-uri personalizate ce contin cate 4 produse cosmetice full-size si 2 sample-uri, contra unor sume prestabilite, ce variaza functie de categoria in care se incadreaza produsele cu pricina (branduri accesibile din segmentul mass-market, branduri upper mass-market si branduri de lux).
Nu este vorba despre acele beauty box-uri care au fermecat in urma cu ceva timp femeile aflate in cautarea unor promotii sau a unor “bargain deal-uri”, ci despre un serviciu inalt profesionalizat, bazat pe expertiza unor echipe extinse si care tine cont de feedback-ul profesionistilor beauty. Invitatia Pavlinei Marinova – fondatoarea Pick N Dazzle – la o masa rotunda m-a surprins cat se poate de placut, fiind prima de acest tip primita in cei 12 ani de cariera. Niciun brand sau companie nu a solicitat pana acum in mod expres input-ul beauty editorilor si nici nu a manifestat deschiderea de a discuta intentiile privitoare la strategia de dezvoltare cu cei care activeaza in arealul beauty.
Pavlina Marinova nu este doar un antreprenor dedicat si focusat pe rezultate, cat mai ales o femeie de afaceri care da dovada de o inteligenta aparte in abordare. Pavlina si-a dedicat foarte multi ani din cariera unei companii cosmetice, formarii profesionale permanente si reprezinta fara doar si poate definitia “workaholicului” perfect care nici macar in zilele de weekend nu se poate deconecta de la mail-uri si de la planuri privitoare la strategii. Insa dincolo de toate, am descoperit in urma intalnirii cu Pavlina, o persoana interesata nu atat de profit si de bilanturi contabile, cat de crearea unei valori reale pentru consumatori prin intermediului serviciului Pick N Dazzle.
Inca de prima data cand am accesat Pick N Dazzle, am simtit o anumita afinitate cu pagina respectiva (dincolo de design-ul excelent, organizarea sectiunilor, usurinta in utilizare etc). Pick N Dazzle m-a captivat aproape pe nesimtite si cu toate ca intr-o prima etapa doream sa petrec doar 2-3 minute pe site creandu-mi profilul de beauty, cand am inchis pagina constatasem ca trecusera aproape 40 de minute.
Ulterior am indentificat si secretul atractiei: relatia directa cu consumatorul si personalizarea serviciului. Pick N Dazzle nu livreaza cutii standardizate ce contin aceleasi produse pentru fiecare client, ci pe baza preferintelor inscrise in profilul de beauty (este o placere sa il parcurgi si in ciuda faptului ca este detaliat, dureaza extrem de putin sa il completezi – doar un minut), echipa Pick N Dazzle selecteaza produsele potrivite pentru fiecare persoana.
Pick N Dazzle vinde mai presus de toate consiliere specializata, o consiliere pe care orice femeie si-ar dori-o atunci cand se afla in situatia de a alege dintr-o oferta uluitoare si de cele mai multe ori debusolanta de produse. Platforma nu se rezuma la unul sau la doua branduri, in portofoliul Pick N Dazzle aflandu-se o selectie variata de marci, de la cele accesibile ca pret pana la cele premium (acesta fiind si motivul pentru care pe site exista trei variante de pack-uri beauty pentru care se poate opta), selectie care in permanenta se imbogateste si care are in vedere si abordarea unor marci apreciate si familiare pietei locale.
Mai mult decat atat, Pick N Dazzle urmareste evolutia preferintelor clientilor de la o luna la alta, asadar nu veti avea surpriza sa va aglomerati kit-ul de beauty cu produse repetitive sau inutile. Primul meu beauty box oferit de Pick N Dazzle mi-a prilejuit nu doar surpriza descoperirii unor produse perfect corelate cu profilul de beauty pe care il completasem pe site, ci si a unor branduri care nu imi erau pana acum cunoscute si despre care va voi oferi detalii in perioada urmatoare.
In prezent, portofoliul Pick N Dazzle cuprinde marcile Sally Hansen, Beyonce Heat, Bottega Vita Age In (Premium Picks), Barielle, DVB Signature, Bottega Linfa Age (Dazzling Picks) si Indemne, DVB Intimacy, Spa Energy si La Isla Chique (Sleek Picks).