Noua obsesie – Darimeya

A venit primavara si odata cu ea noile obsesii in materie de haine. Cea mai recenta: Darimeya. Un brand de care m-am indragostit pur si simplu si despre care vorbesc tuturor celor cu care ma intalnesc. Ca dovada am si scris ca sa afle cat mai multa lume. Mai jos aveti o parte din material, iar aici puteti vedea varianta completa.

Cel mai probabil nu ati auzit pana acum de brandul Darimeya. Nu este un nume sonor, cel putin nu pentru romani si nici nu l-am gasit promovat in vreun fel in paginile revistelor glossy.

­­In schimb este un brand tipic londonez, care din fericire a ajuns si in Romania prin intermediul magazinului fashionlab.ro. M-am bucurat la auzirea vestii, pentru ca pur si simplu ador colectiile semnate Darimeya.
Ca sa va introduc putin in istoria brandului, incep prin a va spune ca a fost fondat in anul 2003 si ca a urmat o panta ascendenta care a luat prin surprindere pe toata lumea. La un brand relativ recent constituit si de nisa, nu se asteapta aproape nimeni sa progreseze atat de mult si atat de repede.

darimeya1.jpgdarimeya10.jpg
Iata insa ca totusi Darimeya a reusit sa cucereasca publicul, in special datorita tinutelor ce ies din tiparul hainelor produse in serii mici. Maxim 50 de piese dintr-un singur model sunt produse, astfel incat sa fie mentinuta o oarecare nota de unicitate.

darimeya2.jpgdarimeya7.jpg
O rochie nu este doar o rochie, ci reprezinta o intreaga poveste. Iar un accesoriu, nu este un simplu accesoriu ci o declaratie de stil. Asta daca este sa facem referire si la asocierile inedite de texturi si de materiale: in creearea broselor spre exemplu adesea sunt folosite fermoare si tesaturi ce imita denimul sau stofa.

Nu intamplator, la scurt timp de la lansarea pe piata, Darimeya a devenit unul dintre brandurile care se poate mandri cu clienti de marca: Kate Moss, Keisha de la Sugababes, Peaches Geldof si multi altii.

darimeya3.jpgdarimeya6.jpg

Noua obsesie – Darimeya

Elena Basescu la Yokko

Noua obsesie – Darimeya

Da si nu

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta

error: Content is protected !!