La finele saptamanii trecute mi-am petrecut o dupa-amiaza savuroasa printre noile esente din linia Anthology by Penhaligon’s prezente in cadrul Elysee Maison des Parfums. Evenimentul a fost cumva unul dublu, lansarea parfumurilor fiind insotita si de prezentarea noului magazin inaugurat de Elysee pe Calea Victoriei nr.56, chiar la parterul Hotelulului Continental.
Magazinul este unul micut si cochet, decorat in stilul cu care Elysee deja ne-a obisnuit: mobilier cu patina aurie pictat manual, tonuri calde care potenteaza atmosfera intima de boudoir si fiecare sticluta de parfum aranjata cu o precizie aproape matematica pe rafturi. Intre aglomeratia de pe Calea Victoriei si universul miresmelor imbietoare nu sta decat o fereastra mare care te imbie sa poftesti inautru.
Inainte de a va povesti despre parfumurile in sine, trebuie sa va spun ca Elysee este un exemplu de business care chiar se dezvolta intr-un ritm sustinut, dovada si deschiderea acestui al treilea magazin pe una dintre cele mai circulate artere bucurestene, altadata un simbol al luxului si al rafinamentului.
Boutique-ul din Piata Lahovari este rezervat cu precadere celor care isi dedica cateva ore bune alegerii unui parfum de lux, programarile facandu-se in avans si intreg procesul de evaluare a aromelor de catre client fiind desfasurat in tihna si sub atenta consiliere. Cel de-al doilea magazin situat in Mariott, nu este mai prejos din punct de vedere al vanzarilor, insa targeteaza in special turistii straini care trec pragul hotelului si care inainte de a pleca spre aeroport poposesc cateva clipe pentru a alege un parfum special menit a fi daruit la intoarcerea in tara.
Citeste continuarea articolului meu aici.
Mai jos te invit sa urmaresti un interviu exclusiv cu Emily Maben, reprezentant Penhaligon’s.