iPhone-ul devine noul produs de beauty

Aplicatiile pentru iPhone dezvoltate in egala masura de marile case de moda si de magazinele mass market, in vederea unei mai bune comunicari intre brand si clienti, au patruns recent si pe taramul frumusetii.

La o simpla cautare pe internet, gasim numeroase aplicatii care odata instalate pe iPhone, ofera sfaturi legate de obtinerea unui anumit tip de machiaj, recomandari de produse cosmetice sau adrese ale celor mai bine cotate saloane.

Nu cu mult timp in urma, ma intrebam care este pasul urmator in ceea ce priveste legatura industriei de beauty cu tehnologia moderna. Nu ma gandeam insa ca un gadget precum iPhone-ul, s-ar putea transforma intr-un produs de beauty in sine. Cu ajutorul doctorului Greg Pearson, a fost dezvoltata o aplicatie pentru iPhone, bazata pe principiile terapiei prin lumina.

Mai precis, odata pornita aplicatia, lumina care traverseaza ecranul iPhone-ului este in asa fel programata incat stimuleaza productia de colagen si omoara bacteriile. Momentan insa, nu exista nici un studiu care sa ateste eficacitatea acestei metode, insa ceea ce trebuie retinut de aici este tendinta: in curand tratamentele faciale nu vor mai fi rezervate exclusiv saloanelor de cosmetica ci se vor integra perfect in dispozitive menite sa inlocuiasca (chiar si) atingerea umana.

iPhone-ul devine noul produs de beauty

Cadou muzical semnat Diane Von Furstenberg

iPhone-ul devine noul produs de beauty

Beauty Fever 1-8 martie 2010

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta