FashionTribes.ro: un nou concept de shopping online pe cea mai complexa platforma din Romania

FashionTribes.ro se redefineste sezonul acesta, transformand shopping-ul online intr-o experienta in sine. Marturisesc ca pana recent, nu accesasem decat ocazional site-ul, insa noua platforma online m-a convins pe deplin sa revin. Si nu doar ca un oaspete oarecare, ci ca invitat permanent. Conceptul propus are la baza cinci categorii stilistice (elegant, urban, nonconformist, office si sport) menite sa contureze sentimentul de apartenenta la o comunitate si sa faciliteze selectia pieselor care corespund stilului propriu, preferintelor, mediului profesional si care ilustreaza in egala masura pasiunile sau micile obsesii fashion.

Sectiunile de fashion pentru femei, barbati si copii sunt alcatuite din piese vestimentare si accesorii ce poarta amprenta unor marci care de-a lungul anilor au facut dovada calitatii ireprosabile, asigurandu-si un loc binemeritat in topul preferintelor clientilor: Adidas, Benetton, Converse, Calvin Klein Luggage, Desigual, Guess, New Balance, Nissa, Lee Cooper, Nike, Samsonite, Reebok, Pierre Cardin, Ralph Lauren, Timeout, Tom Tailor.

Zona de beauty (una dintre noutatile platformei) include produse de machiaj, ingrijire a tenului sau parfumerie accesibile oricarui segment de clienti (Astor, Be You, Miss Sixty, David Beckham, Head&Shoulders, Hello Kitty, Katy Perry, Lady Gaga, Nivea, Old Spice, Pantene), cosmetice premium apartinand unor branduri prestigioase (Clarins, Agent Provocateur, Crabtree&Evelyn, Giorgio Armani, Givenchy, Gucci, Guerlain, Chanel, Lancome), dermato-cosmetice (Bioderma, Ivatherm, La Roche Posay, Vichy, Uriage), precum si produse de hairstyling, make-up si skincare din segmentul profesional (Wella SP, Vitality’s, Sebastian, OPI, ghd, Kryolan, Joico, Guinot etc).

Conceptul inedit de triburi stilistice, alaturi de planul de dezvoltare si de promovare, reprezinta elementele diferentiatoare pe care FashionTribes.ro le aduce pe piata de moda online romaneasca. Mai mult decat un boutique online, FashionTribes reprezinta o comunitate de “triburi” stilistice, un spatiu in care orice persoana poate regasi, la doar cateva click-uri distanta, item-uri care se incadreaza in stilul personal si care mai mult decat atat, creaza un corespondent cu lifestyle-ul adoptat. Moda si frumusetea nu au nevoie de un limbaj aparte pentru a fi comunicate, insa modul in care fiecare individ alege sa le integreze in cotidian, vorbeste cu prisosinta despre sine si ii contureaza profilul, dincolo de datele inscrise pe cartea de vizita.

Pasiunile, apartenenta la un anumit mediu profesional, personalitatea, hobby-urile, toate acestea sunt reunite de FashionTribes.ro in cinci mari capitole fashion, menite a fi descoperite vara aceasta: elegant, urban, nonconformist, office si sport.

In cadrul evenimentului de relansare a platformei FashionTribes.ro, conceput sub forma unui garden party fashion pe superba terasa a Journey Pub, a fost dezvaluita si campania de promovare a celor cinci triburi stilistice. In lunile urmatoare, fiecare stil vestimentar va fi sustinut de catre ambasadori online, primul dintre acestia fiind Ana Morodan – liderul tribului elegant, unul dintre cei mai cunoscuti si apreciati bloggeri de moda din Romania.

Incepand cu luna mai si pana la sosirea toamnei, FashionTribes.ro va incanta clientii platformei cu o serie de proiecte inedite, concursuri si surprize, menite sa apropie moda si design-ul de fiecare persoana si sa sustina imaginatia, creativitatea si conturarea unui stil personal recognoscibil.

Potentialul de business al Fashiontribes.ro a fost dovedit anul trecut, cand start-up-ul s-a numarat printre finalistii programului Start&Grow, derulat de startups.ro, care ofera sustinere in dezvoltarea unor afaceri promitatoare si care faciliteaza legatura dintre antreprenori si investitori, in vederea obtinerii de finantari de pana la 500.000 de euro. In urma unui riguros proces de analiza si selectie prin care au trecut toate cele aproape 400 de inscrieri in program, proiectul lansat de Adina Mocanasu s-a numarat printre cele care au primit finantare, Alin Madalin Giurea devenind actionar in companie, alaturi de fondatoarea Fashiontribes.ro.

Alaturi de Ana Morodan la evenimentul de relansare FashionTribes.ro (rochia mea este semnata Simona Bejan)

Parteneri eveniment relansare FashionTribes.ro: Journey Pub, Amelie Suri, CONDUR by alexandru, MOOGU Contemporary Jewellery, CHIC LASHES, 1 Concept, La Mignonne, Looking Fit, Anastasia Beverly Hills, Scarlet, Ali Andreea make-up artist.

Credite foto shooting campanie:
FotografZia Vey Photography
Styling&conceptAdina Necula
Model – Calina Duca (One Models)
Make-upAndreea Ali
HairDani Dinu (Salon Scarlet)
TinuteAmelie Suri, Nissa, Ichiban, CONDUR by alexandru, Guess, Sweet Paprika, New Balance

FashionTribes.ro: un nou concept de shopping online pe cea mai complexa platforma din Romania

Sublimage La Lotion Supreme si Sublimage La Protection UV SPF 50 (Chanel): reperele excelentei in cosmetica regenerativa

FashionTribes.ro: un nou concept de shopping online pe cea mai complexa platforma din Romania

Despre nuantele si fineturile modei in 2015: noua linie Irisé by Andreea Tincu

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta