Fashion moments 2009 via Twitter

Pentru ca 2009 a fost un an cu multe schimbari in ceea ce priveste cursul modei (atat in RO dar mai ales pe plan international), am decis sa intreb oamenii pe Twitter despre „cele mai importante momente de cotitura in moda in 2009” #fashmom2009 … in opinia fiecaruia desigur.Nu uitati, am in vedere aici momentele semnificative din acest an, cu impact la nivelul industriei si al modului in care se prezinta casele de moda.

Pana acum avem asa:

@cloudno7 un astfel de moment e plecarea lui martin margiella #fashmom2009

@cloudno7 also #fashmom2009 cizmele Miuccia Prada, The september issue & Coco, Lindsay Lohan la Ungaro, Alexander McQueen SS 2010, pantofii Nina Ricci

@SimonaHulber O schimbare de orientare in fashion retail pt 2009 – se pune accentul pe fashionul comercial in detrimentul designului. #fashmom2009

@alinacst ugg-urile, cizmele dantelate de vara, cizmele foarte lungi desupra genunchiului, geaca de piele

@ALOMoDa #fashmom2009 clar jachetele Balmain si sandalele SPICY by LV!

@TheLadyLook Asda a lansat cel mai ieftin costum din istoria retailului de moda [22 de euro] #fashmom2009

@TheLadyLook Anul social media pentru brandurile de moda #fashmom2009 [bloggerii, in primul rand la show-uri, privilegiati fata de marii buyeri]

@TheLadyLook #fashmom2009 Chiriile au scazut in malluri si pe arterele principale de shopping cu pana la 50%!

@TheLadyLook #fashmom2009 Bling was out, enduring quality was in.

@TheLadyLook #fashmom2009 Bucuresti — Showul Agathei Ruiz de la Prada + Vizita de cercetare a Dianei Pernet

@TheLadyLook Escada, salvata. Lacroix, ingropat. #fashmom2009

@carolasmusings #fashmom2009 Moda filmelor de moda si Chanel ca personaj de film

@carolasmusingsanul web 2.0 al modei – art of the trench de la burberry + mcqueen ss10 transmisa online.

Si inca una de ultim moment: Phi intra se pare in faliment…inca unul acum pe final de an #fashmom2009.

Multumesc tuturor care au raspuns initiativei mele de trecere in revista prin intermediul Twitter (si celor care au ajutat hashtag-ul prin retweet-uri) a celor mai importante momente din moda acestui an. De ce pe Twitter? Pentru ca 2009 a marcat trecerea spre o noua era a modei, asa cum imi place mie sa o numesc. O era in care informatia este transmisa online, iar show-urile pot fi urmarite din toate colturile lumii fara vreo invitatie speciala. Asta nu inseamna ca inca nu imi doresc o invitatie la un show Chanel.

Vom trai vremuri extrem de interesante in 2010. Anul acesta toate previziunile pe care le-am realizat in luna ianuarie s-au adeverit. Vom vedea si la anul!

Fashion moments 2009 via Twitter

Draga Mosule…

Fashion moments 2009 via Twitter

Sedinta foto in Ajun

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta