DIOR Make-up Games

Bine ati venit in boudoir-ul femeii urbane, care serveste tenului inca de la primele ore ale diminetii un mic dejun bogat in culori la moda si desigur low calories! Sunteti pregatite pentru o mica joaca printre farduri powered by DIOR? Runda 1 este pregatita, asa ca let’s play!

Acesta este mesajul pe care pare sa il transmita DIOR toamna aceasta, intr-un exercitiu extrem de amuzant, menit sa combata morozitatea si “fumurile” mult prea “fumate” ale doamnelor vesnic plictisite si preocupate de lucruri numai de ele stiute.

Clipul de promovare a liniei de make-up DIOR se inspira din cele mai banale dar si cele mai populare jocuri, pe care le tot accesam in adolescenta pe telefoanele inca primitive, lipsite de magia touchscreen-ului si de aplicatiile care ne imping spre socializare. Totodata rememoram cu nostalgie, perioada in care obisnuiam sa incercam toate rujurile mamei si sa experimentam pe ascuns diferite tipuri de machiaj. Despre asta este vorba sezonul acesta: reintoarcere la feminitate, imaginatie, un dram de nebunie si extrem de multa fantezie.

Desigur, dincolo de fascinatia clipului, gandit in contrapartida la seria Chanel, exista si o componenta puternica de teasing. Nu ar fi exclus ca in curand sa putem descarca pe telefoanele mobile o aplicatie similara DIOR, care sa functioneze si ca platforma de cumparaturi online. Sau de ce nu, in carcasa fardurilor sa gasim un cod care odata introdus pe ecranul telefonului, sa ne asigure intrarea intr-un club exclusivist al marcii cu toate beneficiile de rigoare: acces in premiera la noile produse, discount-uri semnificative, carduri cu punct de fidelitate etc.

Jocurile de make-up nu doar capteaza atentia ci si familiarizeaza femeile cu noua colectie, intr-un mod mai putin agresiv si menit sa le starneasca curiozitatea. Nu este oare dezideratul oricarei femei acela de a fi actrita in propriul univers de frumusete?

DIOR Make-up Games

Dimensione Danza in Romania

DIOR Make-up Games

Ingrid Vlasov primavara-vara 2012

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta

error: Content is protected !!