Cum a ajuns un inginer automatist sa isi croiasca drum in industria frumusetii: Monica Nitescu si adevarul necosmetizat despre ce functioneaza si ce nu in estetica faciala si corporala

Este de profesie inginer automatist, o meserie care in aparenta nu are nicio legatura cu activitatea pe care o desfasoara in prezent, insa care i-a fundamentat practic business-ul, invatand-o sa discearna intre promisiuni si realitate. Monica Nitescu, proprietarul si managerul Estetiq Solutions, unul dintre cei mai importanti distribuitori de aparatura profesionala si produse cosmetice pentru saloanele de infrumusetare, gandeste matematic, dar are un talent innascut in a simti oamenii si a le intui nevoile. Iar asta i-a adus nu doar succesul, ci si  reputatia unui om care ofera speranta intr-o maniera rarisima: cu tact si rabdare, dar mai ales cu inima larg deschisa. Pentru ca odata ce o intalnesti pe Monica, incepi sa nu mai mergi pe pipaite, ci vezi totul mult mai clar si mai limpede.

Cum arata in urma cu 12 ani, cand ti-ai inceput tu activitatea, piata de beauty din Romania si cum arata in prezent?

Monica Nitescu: Nu m-am gandit pana acum la toate transformarile prin care a trecut piata de beauty autohtona, poate si pentru ca in ultimii ani lucrurile s-au intamplat atat de repede, incat nici nu am avut ragaz sa le analizez. Ce pot sa iti spun insa, este ca acum 12 ani, contextul in care mi-am inceput activitatea era unul extrem de interesant. Imi amintesc ca ne aflam chiar inainte de criza, iar entuziasmul pentru aparatura si tehnologii era la cote maxime. Toata lumea isi dorea sa incerce noile tehnologii in centrele de infrumusetare, dar existau putine echipamente si informatii despre acestea.

Eu am intrat in aceasta lume a esteticii dintr-o pura intamplare. La vremea respectiva aveam o firma de importuri de telefonie mobila si carduri de memorie, chestii tehnice in esenta, insa diferentiate prin performanta si inovatie. Intotdeauna m-a atras noul si noutatea, lucrurile care pot sa ne faca viata mai usoara si mai frumoasa, indiferent ca este vorba despre un telefon inteligent sau despre un tratament facial cu rezultate imediate. Tehnologia se afla la baza tuturor acestor device-uri sau servicii, iar prin prisma formatiei mele de inginer automatist, inteleg poate mai bine ca oricine despre ce este vorba. Prin urmare, tranzitia spre aparatura profesionala pentru saloanele de infrumusetare, a fost manata de dorinta de descoperire a acelor lucruri care se pot face mult mai rapid si mai eficient. Totul a inceput in 2006, cu un salon de beauty deschis impreuna cu o prietena care isi dorea sa dezvoltam un business diferit. Diferit prin servicii, calitate si bineinteles, tehnologie de ultima ora. Zis si facut. La un an distanta de la deschiderea salonului, am fost la o prezentare pe un echipament de epilare definitiva, tehnologie la care se intampina o mare rezistenta pe vremea aceea (toata lumea este terifiata de efectele secundare vehiculate in media), cu toate ca partea de lasere era intens folosita in strainatate, inclusiv in arealul medical, de mai bine de 10 ani (zona chirurgicala).

La inceput te entuziasmezi usor in fata a ceva nou, care iti place, insa nu intotdeauna ceva care se prezinta sub o forma frumoasa, este si foarte fiabil. Gandeste-te la masini: sunt anumite modele care arata absolut senzational, care te conving sa le cumperi, insa pe care nu dupa mult timp trebuie sa le duci in service. Cam asa e si pe zona de echipamente.

Ceea ce m-a frapat in momentul in care am asistat la primele prezentari de echipamente destinate epilarii definitive, a fost ca toate tarile vecine (Bulgaria, Ungaria etc), erau si mai departe decat Romania la acest capitol. Iar eu fiind ferm convinsa ca epilarea definitiva este viitorul, am achizitionat unul dintre aparate. Asadar, in scurt timp am putut completa meniul de servicii al salonul de infrumusetare pe care il deschisesem, cu epilarea definitiva, o inovatie absoluta la vremea respectiva si o raritate in centre. Ulterior am mers la Paris, am facut training pe aparatul cu pricina si de acolo a inceput si povestea mea ca distribuitor, reprezentantii brandului francez fiind extrem de entuziasmati de interesul dovedit pentru tehnologie, dar si de cunostintele pe care le detineam (din nou, formatia mea de inginer automatist, m-a ajutat foarte mult in intelegerea principiilor de functionare a echipamentelor) si de potential, si propunandu-mi sa preiau distributia echipamentelor in Romania. A fost un pariu castigat, dat fiind ca pana in 2010, am reusit sa vindem saloanelor de infrumusetare, aproximativ 50 de aparate de epilare definitiva, ceea ce s-a dovedit un record absolut, dupa o perioada in care compania producatoare nu vanduse nimic pe piata autohtona.

Succesul inregistrat pe zona de distributie, mi-a dat curaj sa continui in industria de beauty, iar partea de inginerie din background m-a ajutat sa inteleg ce anume functioneaza si ce nu, si sa nu fac erori in alegerea echipamentelor pe care le ofer clientului final. De asemenea, formatia mea de baza, mi-a fost de un real folos in selectarea unor echipamente fiabile, pentru ca avand un centru de beauty, nu de putine ori m-am confrutat cu aceasta problema. La inceput te entuziasmezi usor in fata a ceva nou, care iti place, insa nu intotdeauna ceva care se prezinta sub o forma frumoasa, este si foarte fiabil. Gandeste-te la masini: sunt anumite modele care arata absolut senzational, care te conving sa le cumperi, insa pe care nu dupa mult timp trebuie sa le duci in service. Cam asa e si pe zona de echipamente.

Nu iti voi ascunde faptul ca la inceput a fost destul de greu, pentru ca intotdeauna cand aduci ceva nou pe piata iti ia o gramada de timp sa il promovezi, oamenii sa vada rezultatele etc. Mai ales in cazul epilarii definitive, cand sunt necesare 6-8 luni pentru a obtine un efect notabil. Daca dupa aceasta perioada, clientul nu observa niciun rezultat, categoric nu va mai reveni. Ori scopul fiecarui salon este sa isi fidelizeze clientii in cel mai onest mod cu putinta, aratandu-le rezultate concrete.

Pentru ca tot am adus in discutie subiectul epilarii definitive, profit sa te intreb ce exista in prezent pe piata in domeniul epilarii definitive, ca varf de gama, care sunt tendintele in ceea priveste acest areal al esteticii si cum se raporteaza clientii saloanelor la el?

Monica Nitescu: Inainte de toate, iti voi impartasi ceva amuzant despre lasere, care asemenea tuturor marilor descoperiri de pe lumea aceasta, au fost rodul unei intamplari. Laserele se foloseau foarte mult in zona chirurgicala, iar medicii au observat la un moment dat, ca pe zonele pe care se taia pielea, nu mai cresteau fire de par. De aici practic s-a conturat ideea ca laserele ar putea fi folosite si pentru indepartarea firelor de par. Astfel au aparut primele lasere, destul de dureroase ce-i drept, insa pe masura ce s-a investit in cercetare, s-a ajuns la lumina intens pulsata (IPL). Asta se intampla la inceputul anilor 2000 cand in toata Europa a avut loc un adevarat boom in ceea ce priveste epilarea definitiva.

In momentul de fata, epilarea definitiva, care este de fapt o epilare progresiva de lunga durata, capata din ce in ce mai multa amploare, oamenii o primesc cu bratele deschise si asta datorita faptului ca exista un istoric in spate. Absolut toti clientii isi doresc o indepartare a firului de par fara durere si rapida. Iar tehnolologiile de epilare definitiva existente in prezent, pornind de la IPL si ajungand la laser dioda sau laser medical, exact asta fac. Sau cel putin o parte dintre ele, daca este sa fac referire la epilarea medicala cu laser Alexandrite, care este putin mai dureroasa, dar si mai eficienta.

Este foarte greu sa realizam corect o epilare progresiva de lunga durata, fara o putere mare a aparatului, riscul fiind acela de a subtia firul de par, care devine si mai deschis la culoare si care ulterior nu mai poate fi indepartat.

Majoritatea clientilor insa, atat femei cat si barbati, de indreapta inspre IPL sau laser dioda, rezultatele fiind cat se poate de bune pentru nevoile tuturor.

Cum putem alege metoda de epilare ideala? Care este in opinia ta diferenta intre aparatele cu laser dioda si tipurile acestora, IPL si celelalte tehnologii existente pe piata la ora actuala?

Monica Nitescu: In afara de centrele de infrumusetare, unde se poate face epilare definitiva, mai nou, aceasta procedura se regaseste si pe echipamentele IPL menite a fi utilizate la domiciliu. Am inceput prin a face aceasta precizare, deoarece nu de putine ori am fost intrebata de catre clienti – “de ce sa nu imi iau un aparat de epilare pentru acasa din comert, in loc sa trebuiasca sa vin la salon si sa imi achizitionez un abonament?”. Ei bine, diferenta intre echipamentele profesionale din salon si cele destinate uzului la domiciliu, este ENORMA. In primul rand este vorba despre puterea care actioneaza pentru a distruge radacina firului de par, echipamentele cumparate din comert avand o capacitate de 5-6 ori mai mica decat cele din saloane. Este foarte greu sa realizam corect o epilare progresiva de lunga durata, fara o putere mare a aparatului, riscul fiind acela de a subtia firul de par, care devine si mai deschis la culoare si care ulterior nu mai poate fi indepartat. Daca nu ne deranjeaza sa avem niste fire subtiri, lungi si blonde pe fata sau pe corp dupa ce initial le-am avut inchise la culoare, e ok. Insa majoritatea persoanelor si-ar dori ca aceste fire “in plus” sa fie indepartate cu totul, si atunci ajungem la echipamentele profesionale care fac acest lucru.

In ceea ce priveste IPL-ul si laserul, principiul de functionare este aproape identic, in sensul ca targeteaza melanina firului de par, cu exceptia laserelor foarte noi care incorporeaza mai multe lungimi de unda si care nu lucreaza doar pe firul de par, ci si pe alimentarea radacinii. Mai precis, exista o lungime de unda (1064 nanometri) care se foloseste de catre medici pe tipurile de piele este mult mai inchise la culoare si care mai nou a fost incorporata si intr-un echipament cu laser dioda, ceea ce permite folosirea in siguranta si de catre esteticiene. Echipamentul cu pricina este unic in lume si include trei lungimi de unda intr-un singur aplicator: lungimea normala – 808- pe care lucreaza toate laserele in momentul de fata, lungimea Alexandrite – 755 – care este folosita de medici si lungimea de unda de 1064 nanometri. Aceasta minune tehnologica a fost pusa la punct de firma Alma si poarta denumirea de Soprano Ice Platinum. Avantajul este ca targeteaza orice tip de par, atat pe cel deschis la culoare, cat si pe cel inchis, fiecare lungime de unda identificand natura parului pe care actioneaza. Mai mult decat atat, Soprano Ice Platinum lucreaza automat si pe vasele care alimenteaza radacina firului de par, astfel incat chiar si firele deschise la culoare sunt indepartate cu usurinta. Acest lucru nu se intampla niciodata la IPL, care lucreaza exclusiv pe firele cu melanina. Cu laserul insa este posibil sa obtinem o epilare progresiva de lunga durata a tuturor firelor de par, mai putin cele albe si rosii.

La aparatele laser avem racire pe aplicator, ceea ce face ca tratamentul sa fie mult mai placut si in plus de asta, sedintele pot fi efectuate si vara, inclusiv pe piele bronzata. Tehnologia a evoluat atat de mult, incat acest lucru nu mai reprezinta in prezent o bariera.

Un alt diferentiator important in ceea ce priveste echipamentele de epilare definitiva este tehnologia. Pentru ca noi sa distrugem radacina firului de par e nevoie de un anumit timp de actiune a luminii, fie ca e vorba de o lumina laser, fie de o lumina intens pulsata. Ca sa intelegi si mai bine, daca avem un foc mare de tabara si vrem sa facem o cafea, insa punem si scoatem foarte des ibricul de pe foc, acea cafea nu va fi gata niciodata. Dar daca folosim un foc extrem de mic si tinem ibricul deasupra lui un timp suficient, atunci cafeaua se va prepara. Ce rezulta de aici este urmatorul lucru: important este ca un aparat sa fie mai presus de toate foarte eficient din punct de vedere al tehnologiei. Timpul in care lumina actioneaza si reuseste sa pastreze temperatura de 70 de grade, necesara distrugerii radacinii firului de par, este mult mai important decat puterea unui aparat. Iti spun si de ce: la aparatele de IPL niciodata nu se va lucra cu mai mult de 20 de jouli pe centimetru patrat (se numeste fluenta). Cand cineva spune ca pe un echipament IPL foloseste 50 de jouli, deziformeaza total, pentru ca nu poti lucra cu un numar atat de mare de jouli pe centimetru patrat fara sa produci arsura. De cele mai multe ori, aplicatorul are mai multi centimetri patrati si cei 50 de jouli se impart la respectivii centimetri, astfel incat se ajunge la o valoare aproximativa de 10 jouli/centimetru patrat, ceea ce este cu totul altceva. Aici intervine diferenta in modul in care fiecare isi targeteaza si isi vinde aparatele de epilare definitiva.

Intr-adevar la laser se ajunge la niste puteri mult mai mari, si putem vorbi de o valoare de 50 jouli pe cm patrat, dar asta si pentru ca aplicatorul unui laser are maxim 2 centimetri patrati si practic nu avem unde imparti puterea respectiva. Majoritatea laserelor au insa doar 1 centimetru patrat si atunci lucrurile stau diferit. La aparatele laser avem racire pe aplicator, ceea ce face ca tratamentul sa fie mult mai placut si in plus de asta, sedintele pot fi efectuate si vara, inclusiv pe piele bronzata. Tehnologia a evoluat atat de mult, incat acest lucru nu mai reprezinta in prezent o bariera. Sunt persoane care mergeau la solar si care inainte nu puteau efectua sedinte de IPL, datorita arsurilor care puteau aparea si a melaninei care exista in piele (lumina targeta nu doar firul de par, ci si pielea), si care acum pot beneficia in deplina siguranta de sedintele de epilare definitiva.

In mod cert, epilarea cu laser castiga teren, insa in mare parte este vorba de diferentele de pret intre proceduri si de pretul echipamentelor, pentru ca si un centru de estetica depinde de bugetul pe care il are la dispozitie. Pe termen lung insa, daca iti construiesti in mod inteligent business-ul, este mai avantajos sa investesti intr-un laser bun decat intr-un echipament IPL. Iar aici ma refer inclusiv la consumabile: la IPL exista lampi care se termina la un moment dat si care trebuiesc inlocuite, in general cam dupa o suta de mii de flash-uri, pe cand la lasere vorbim de zeci de milioane de impulsuri. Exact ca la imprimantele laser vs. imprimantele cu cerneala: platim putin pe imprimanta cu cerneala, dar apoi cartusele ne secatuiesc bugetul, sau platim ceva mai mult pe o imprimanta laser, dar avem avantajul unor consumabile mai ieftine. Facand o comparatie pe echipamentele noastre, am constatat ca diferentele intre consumabile sunt majore si categoric o investitie intr-un laser este mult mai rentabila. In plus e diferenta dintre un serviciu premium si o tehnologie mai veche.

Ce a urmat dupa ce ai achizitionat primul echipament de epilare definitiva ai ai inceput sa activezi ca distribuitor?

Monica Nitescu: In 2012-2013 am intalnit o firma foarte cunoscuta din Israel, care se afla in cautarea unui distribuitor pe pietele din Europa de Sud-Est pentru OxyGeneo, care la momentul respectiv era ultima tehnologie cosmetica aparuta pe piata. Dupa ce am testat OxyGeneo, am stiut ca acesta este viitorul tratamentelor cosmetice. Mi s-a parut incredibil cum un singur aparat poate sa faca in doar 20 de minute, exfoliere, infuzie de substanta activa si oxigenare, si nu intamplator l-am considerat tratamentul ideal pentru zilele noastre. Iti marturisesc ca eu nu am rabdare sa stau doua ore sa fac un tratament cosmetic, iar pentru persoane ca mine, care niciodata nu au suficient timp al dispozitie, OxyGeneo este solutia ideala. Mai ales ca tratamentul are efecte pe foarte multe probleme cu care ne confruntam zilnic, de la pete pigmentare, deshidratare, acnee si pana la luminozitate si foarte putine efecte secundare.

Atunci cand platesti o suma mai mare de bani, exista terapii la care rezultatele nu se vad imediat, iar asta poate fi o mare problema, in conditiile in care asteptarile nu sunt setate corect de la bun inceput. De exemplu, exista terapii pentru care se poate plati si 500-600 euro/sedinta. Cand cineva face o astfel de terapie, se asteapta sa iasa de acolo ca dupa o operatie estetica, ceea ce evident nu se poate intampla intotdeauna. De aceea , informarea si educarea clientului este extrem de importanta atunci cand se aleg procedurile.

In ceea ce priveste distributia, povestea a fost una foarte lunga, tinand cont de faptul ca a durat luni bune pana am reusit sa conving firma respectiva ca piata din Romania este una cu potential si ca se pot vinde cel putin cateva zeci de echipamente pe an. Ei practic nu aveau nimic de pierdut pentru ca eu oricum eram obligata sa cumpar initial cel putin zece aparate, ceea ce insemna o investitie in jurul a 50.000-60.000 de euro, pe care eram pregatita sa o fac. In final, am reusit sa ii conving si iata ca lucram impreuna din anul 2013, Romania reusind sa depaseasca la capitolul de aparate vandute, tari precum Franta, in care teoretic asteptarile erau mult mai mari.

In zona cosmeticii si nu numai, se intampla deseori ca un produs sa nu isi justifice intotdeauna pretul. Cum stau insa lucrurile in ceea ce priveste echipamentele estetice? Este sau nu pretul un indicator de calitate?

Monica Nitescu: In mod clar nu putem avea o calitate foarte buna cu un pret foarte mic, mai ales atunci cand vine vorba de echipamente, investitia in studiile clinice si in tehnologia aferenta este considerabila. Cu toate acestea, exista cu certitudine aparate fiabile, care ofera rezultate bune, la un pret accesibil. In egala masura, pe piata se regasesc si aparate supraevaluate, care doar datorita brandului au niste preturi exorbitante, fara insa a face lucruri spectaculoase.

Ma bucur ca mi-ai adresat aceasta intrebare, deoarece tin sa subliniez ca la acest capitol intervine si educatia clientilor. Atunci cand platesti o suma mai mare de bani, exista terapii la care rezultatele nu se vad imediat, iar asta poate fi o mare problema, in conditiile in care asteptarile nu sunt setate corect de la bun inceput. De exemplu, exista terapii pentru care se poate plati si 500-600 euro/sedinta. Cand cineva face o astfel de terapie, se asteapta sa iasa de acolo ca dupa o operatie estetica, ceea ce evident nu se poate intampla intotdeauna. De aceea , informarea si educarea clientului este extrem de importanta atunci cand se aleg procedurile.

Prin urmare, este posibil sa achizitionam echipamente decente ca pret, cu ajutorul carora sa obtinem niste rezultate foarte bune, dar in general o investitie mai mare ofera si un rezultat superior.

Cum alegem un tratament cosmetic bun? Aceasta este intrebarea care imi este adresata cel mai des si la care te invit sa raspunzi si tu, din perspectiva specialistului care cunoaste indeaproape tehnologiile existente pe piata si care lucreaza cu cele mai performante dintre acestea.

Monica Nitescu: Daca ne referim la un tratament cosmetic clasic, ceea ce conteaza este atat produsele, cat si recomandarea corecta a esteticianului. Asta pentru ca poti folosi produse extrem de bune, dar care unor anumite persoane sa nu li se potriveasca. Eu prefer si iubesc tratamentul OxyGeneo, despre care am discutat putin mai devreme, pentru ca face tot ceea ce ti-ai putea dori de la un tratament cosmetic – exfoliere, infuzie de substanta activa si oxigenare – intr-un timp scurt si in mod eficient. Desigur, nu este cel mai ieftin tratament cosmetic, insa din punctul meu de vedere nu este nici foarte scump. Vorbim de 200-240 lei, suma pe care consider ca orice persoana care este interesata de aspectul tenului si de ingrijire, si-o poate permite.

[… ] o crema cu SPF, nu are doar rolul de a proteja pielea de soare, ci si de factorii poluanti din atmosfera. In plus, crema cu SPF retine si mai bine in piele ingredientele din produsul de skincare aplicat anterior, un lucru pe care nu multe persoane il cunosc.

Exista si proceduri mai ieftine, iar aici pot recomanda ca terapii un peeling cavitational, care realizeaza o curatare foarte buna, iar apoi pot fi aplicate ingredientele de care are nevoie tenul, o mezoterapie virtuala care ajuta ca respectivele ingrediente sa ajunga cat mai profund in straturile pielii si care nu doare absolut deloc (spre deosebire de cea injectabila), sau cateva sedinte de radiofrecventa pentru fermitate si reconturarea ovalului facial. Bineinteles, cremele pentru acasa sunt extrem de importante, pentru ca nu poti veni o data pe luna la salon, iar acasa sa nu folosesti nimic. Nu trebuie sa ai un arsenal intreg de produse, ci cateva care realmente ti se potrivesc, preferabil cu SPF. Factorul de protectie solara nu ar trebui sa lipseasca din niciun produs cosmetic pe care alegi sa il folosesti, indiferent de anotimp si de cate grade sunt afara. Si asta pentru ca o crema cu SPF, nu are doar rolul de a proteja pielea de soare, ci si de factorii poluanti din atmosfera. In plus, crema cu SPF retine si mai bine in piele ingredientele din produsul de skincare aplicat anterior, un lucru pe care nu multe persoane il cunosc. Este o intreaga munca de lamurire pe acest subiect, pe care o duc zilnic cu doamnele pe care le intalnesc, pentru ca soarele determina peste 80% dintre problemele noastre de ten.

Dar in zona esteticii corporale? Care sunt tehnologiile care ofera cele mai bune rezultate pentru problemele recurente: celulita, vergeturi, grasime localizata, tonus, fermitate etc?

Monica Nitescu: Pentru ameliorarea celulitei, recomand partea de endermologie combinata cu radiofrecventa, aceasta din urma fiind singura tehnologie capabila sa redea pielii fermitatea si tonusul. Daca vine vorba de grasime, doua tehnologii cu adevarat eficiente sunt criolipoliza, care poate fi senzationala daca este folosita corect (exista ce-i drept cateva riscuri secundare deloc de neglijat), sau ultrasunetele de joasa frecventa combinate poate cu cavitatia, insa mare grija la modul in care sunt metabolizate grasimile, pentru a nu incarca ficatul (aici neaparat trebuie efectuat un drenaj limfatic ca la carte).

Iar pe tot ce inseamna laxitate a pielii, celulita etc recomand cel mai nou si performant aparat din portofoliul nostru, icoone, care combina microstimularea cu doua lungimi de unda diferite, pentru a preveni neajunsurile care in mod normal apar in urma unui masaj in profunzime al tesutului (vanatai etc). In plus este un tratament care poate fi efectuat zilnic, fara niciun fel de probleme.

Pentru mine este o mare satisfactie atunci cand saloane cu vechime din Romania, imi spun ca nu le-am pacalit niciodata cu ce le-am oferit, toate produsele fiind exact asa cum le-am prezentat initial.

Care crezi ca este secretul reusitei tale ca distribuitor?

Monica Nitescu: Cand am conceput acest business, am plecat de la premisele de care stiu ca orice proprietar de salon are nevoie. Asta pentru ca si eu am inceput tot cu un salon si m-am confrunat cu o multime de probleme. Saloanele cu care lucrez cred ca apreciaza foarte mult corectitudinea in informatie si educatia. Aspecte esentiale, care mie mi-au lipsit la inceput cu desavarsire. Nu am mers niciodata pe vanzarea cu orice chip a echipamentelor sau pe un marketing sustinut, ci mai mult pe partea de educare a cosmeticienelor si a proprietarilor de saloane, astfel incat sa inteleaga cu adevarat de ce anume au nevoie, sa stie sa compare tratamentele etc. Pentru mine este o mare satisfactie atunci cand saloane cu vechime din Romania, imi spun ca nu le-am pacalit niciodata cu ce le-am oferit, toate produsele fiind exact asa cum le-am prezentat initial. De aici a venit practic succesul nostru. Initial nu am avut o mare echipa de marketing si de promovare, insa am fost recomandati pentru calitatea serviciilor noastre, de la un salon la altul.

Comunicarea este cheia a tot ceea ca facem si incercam sa ne consiliem cat mai mult clientii. O sa iti povestesc ceva foarte dragut, de data recenta, cu proprietara unui salon din provincie care m-a sunat sa ma intrebe daca ii dau ok-ul sa cumpere un aparat al unui brand concurent. Mi s-a parut un gest atat de frumos, care denota incredere 100%. Bineinteles ca i-am spus sa cumpere aparatul cu pricina, mai ales ca mergea foarte bine cu celelalte tehnologii pe care le achizitionase de la noi.

Cum a ajuns un inginer automatist sa isi croiasca drum in industria frumusetii: Monica Nitescu si adevarul necosmetizat despre ce functioneaza si ce nu in estetica faciala si corporala

MAC Studio Fix sau cum o linie de machiaj poate atinge nivelul maxim de versatilitate

Impartaseste-mi opinia ta

Error: Access Token is not valid or has expired. Feed will not update.
This error message is only visible to WordPress admins

There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.