Colectia Karl Lagerfeld pentru net-a-porter

Sunteti pregatite pentru o noua era in moda, descinsa in dressing direct din spatiul virtual? Dupa o campanie excelenta de teasing care s-a desfasurat pe parcursul a mai bine de doua luni, colectia Karl Lagerfeld pentru net-a-porter.com, tocmai a fost dezvaluita!


Karl Lagerfeld a imaginat pentru celebra platforma online de shopping, in exclusivitate, o colectie high-fashion dar la preturi accesibile pentru segmente extinse de cumparatori (intre 60 si 1000 de euro). Fara vizionari exclusive organizate in avans pentru presa, fara invitati la show sau invitatii distribuite intr-un cerc restrans. Singurele materiale facute publice in asteptarea lansarii online, au fost fost publicate in sectiunea speciala de pe net-a-porter, sub forma unor relatari video news sau a aplicatiei de gaming cu premii destinata posesorilor de iPhone (Karl insusi poarta in permanenta 4 dispozitive iPhone personalizate cu imaginea sa si un iPad pe care il foloseste pentru realizarea schitelor).

Testele prealabile care s-au adresat maselor (colaborarea cu H&M sau Zara) l-au ajutat pe Karl sa intuiasca gradul de receptivitate al publicului si sa gandeasca o linie vestimentara de top, dupa chipul si asemanarea sa. Va mai amintiti in cat timp s-a epuizat colectia speciala Karl Lagerfeld pentru H&M? In mai putin de o ora, toate piesele au descins de pe standere in shopping bag-uri, iar norocosii posesori au avut de infruntat un adevarat maraton fashion.

Karlmania s-a instalat, iar victimele modei asteapta acum sa fie incluse in schema. Cardurile sunt pregatite corespunzator, listele de dorinte urmeaza a fi puse la punct rapid (piesele se vor epuiza cu viteza luminii), iar cultului lui Karl ii este adaugata o noua victorie.

Ce poate fi mai incitant decat o linie accesibila din orice colt al lumii, complet diferita de abordarile mass-market, in permanenta completata cu noi piese si semnata unul dintre cei mai apreciati designeri din lume? Croi impecabil, cele mai bune materiale, finisaje ireprosabile, dar nu la pret de boutique Chanel, ci la mai putin de jumatate din costul unui bilet de avion dus-intors pe ruta Bucuresti-Paris!

Niciun alt designer nu a reusit vreodata sa depaseasca stadiul de creatie luxury si sa indeplineasca visul tuturor femeilor, acela de a purta moda nu doar de a o privi admirativ si de a o cumpara cu retinere atunci cand criza ameninta sa loveasca in forta bugetele. Democratizarea modei sau democratizarea luxului? Teoriile se contureaza ca un amalgam, cu argumente pro si contra, cu voci mai pertinente sau pur speculative, insa lasandu-le la o parte, astazi ne putem concentra atentia in jurul unei idei marete puse in practica, care poate functiona de minune ca studiu caz pentru toti cei care urmeaza cursuri de branding, imagine sau marketing in moda.

Numaratoarea inversa a inceput, iar nu peste mult timp, Karl se va putea mandri cu imbracarea atat a doamnelor din inalta societate pariziana, cat si a adolescentelor inca dependente financiar de parinti.

In Paris, cubul din sticla cu imaginea lui Karl pe fiecare latura, se prezinta drept un punct de intalnire al tuturor femeilor care asteapta cu nerabdare lansarea colectiei. In Berlin, New York (Bleecker Street) sau Londra (Covent Garden), acelasi sistem de window shopping a fost instalat in plina strada, pentru ca moda in 2012 coboara direct pe catwalk-ul urban, lasand la o parte pretentiile de exclusivitate si militand pentru functia sa primara. In acelasi timp, in fata monitoarelor sute de mii de femei asteapta apasarea butonului de «add to shopping bag » !


Fashion lovers, join forces to form Karl’s Kult!

Colectia Karl Lagerfeld pentru net-a-porter

Lena Criveanu toamna-iarna 2012-2013 (Berlin Fashion Week)

Colectia Karl Lagerfeld pentru net-a-porter

Manichiura Shellac: promisiunea perfectiunii

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta