Boutique-urile de beauty constituie de ani de zile pentru mine o a doua casa. Sunt locurile pe care profesia imi impune sa le frecventez cel mai des, catre care imi indrum clientii si in care regasesc de fiecare data o noua speranta pentru longevitate si frumusete. Experienta acumulata in ultimul deceniu mi-a confirmat faptul ca ceea ce diferentiaza magazinele de beauty sunt brandurile exclusive pe care le comercializeaza. Dincolo de servicii, in fiecare dintre ele revin cel putin pentru o marca cu o poveste speciala si o filosofie distincta. La Marionnaud m-au cucerit nu mai putin de cinci branduri, pe care va invit sa le descoperiti pe indelete primavara aceasta. Acordati-le putin timp si testati-le in tihna, caci merita din plin.
Putine sunt descoperirile cosmetice noi carora le devin fidela, insa spre surprinderea mea, de-a lungul ultimelor sezoane, numarul acestora nu doar ca a crescut simtitor, ci a si migrat in zona marcilor de nisa. Nu am devenit mai indulgenta, ci doar am remarcat un avant al brandurilor care promoveaza formule simple, eficiente si adaptate nevoilor cotidiene de ingrijire. Formule care realmente fac diferenta. Fara prea multe pretentii, dar cu o miza clara: imbunatatirea calitatii vietii consumatorilor. Doua dintre acestea se regasesc in lista recomandarilor mele, care poate fi consultata atat in cornerele special amenajate in magazinele Marionnaud – MLIFE MY CORNER, cat si online AICI si AICI. Despre alte cinci, va voi povesti in amanunt in continuare:
Crema Family Remedy – bestseller-ul absolut al brandului irlandez Human+Kind si castigator a numeroase distinctii din partea comunitatii stiintifice internationale. Human+Kind are la baza o filosofie care pune accentul indeosebi pe latura etica, de la formularea produselor si pana la lantul de distributie. Inca de la fondarea sa, in 2011, brandul si-a dorit sa ofere solutii de ingrijire a pielii netestate pe animale, obtinute din ingrediente naturale, cultivate in mod responsabil si cu respect fata de mediu, eficiente si fara adaos de parabeni si de substante cu potential daunator. Primul produs al marcii, devenit de altfel emblematic, crema Family Remedy contine peste 12 ingrediente naturale, cu actiune intensa de reparare si calmare a leziunilor sau inflamatiilor pielii, versatilitatea sa facandu-l nelipsit din arsenalul cosmetic al oricarei familii. Nu este unul dintre acele produse care seduce printr-o textura aparte sau printr-un miros uluitor, in schimb convinge prin efectele imediate: restaureaza rapid echilibrul lipidic pe suprafata pielii, vindeca arsurile, combate mancarimile si reda aspectul sanatos. Rezultate excelente au fost inregistrate de asemenea si in cazul persoanelor care se confrunta cu diferite tipuri de eczeme sau psoriazis. In plus, crema nu are restrictii de utilizare (produsul este testat dermatologic), putand fi aplicata cu generozitate atat de adulti cat si de copii, pe orice suprafata a corpului, ori de cate ori este necesar. Trebuie sa o incercati. Este MA-GI-CA!
Crema de maini Orange Blossom – un adevarat rasfat pentru pielea delicata a mainilor si pentru unghii, marca Di Palomo. Un brand care aminteste de insorita Riviera, insa care imbie in egala masura la o plimbare pe strazile Londrei, Di Palomo reuneste in patru colectii distincte, spiritul si savoarea naturii atat de ofertante. Orange&Blossom este de departe linia mea de ingrijire preferata, mai ales in aceasta perioada a anului cand simt nevoia de produse subtil parfumate, lejere si proaspete ca o adiere delicata in zorii diminetii. Crema de maini si unghii continue ulei de masline, miere, apa de floare de portocal si (foarte important) filtre solare care protejeaza pielea de efectele nocive ale radiatiilor UV si previn imbatranirea prematura si aparitia petelor pigmentare. Stiti deja foarte bine ca primele semne de imbatranire se deslusesc in aspectul mainilor si in cel al gatului, asadar acordati o sansa cremei Orange Blossom si ii veti fi recunoscatoare peste ani. Se absoarbe rapid in piele, nu lasa acel film inestetic si neplacut la suprafata si hidrateaza excelent pe tot parcursul zilei. In plus, gratie ambalajului compact si foarte practic, poate fi purtata cu usurinta in orice geanta.5
Gelul de dus Honeyed – dependenta perfect explicabila prin simbolul calitatii Woods of Windsor, un brand cu ADN britanic si tinuta regala. La propriu! Formulele care se afla la baza produselor premium de ingrijire corporala si de parfumerie Woods of Windsor dateaza de la 1770 si au fost pastrate cu sfintenie pana in prezent. La vremea respectiva, o mica farmacie situata in regiunea Windsor, deservea atat comunitatile locale, cat si membrii familiei regale si oaspetii acestora. Volume intregi cu formule si “retete de frumusete” magice au fost atent studiate si transformate intr-un meniu absolut incantator de geluri de dus, sapunuri, creme de corp, parfumuri si difuzoare pentru locuinta, definite de un gust aparte pentru detaliu si eleganta. Brandul a castigat de cateva ori cea mai importanta distinctie regala pentru export, fiind prezent in department-store-uri high-end (inclusiv la Harrods si Liberty’s) si in prestigioase boutique-uri de beauty. Nu intamplator am ales sa va prezint Gelul de dus Honeyed cu aroma de para, miere si ambra. Este cea mai buna introducere in universul unei marci care vorbeste pe intelesul tuturor despre ritualuri rafinate #ladylike. Gelul de dus curatat delicat pielea, o ingrijeste datorita vitaminei E din compozitie si o infuzeaza cu o mireasma apetisanta si senzuala.
Scrub-ul de corp Coconut&Lime – unul dintre cele mai eficiente si in acelasi timp senzoriale produse din categoria sa, concepute si formulate in Marea Britanie de catre The Somerset Toiletry Co. Brandul cu peste 30 de ani de experienta, recunoscut pentru produsele sale variate, de la cele clasice si pana la cele inovatoare, este condus de o echipa creativa de chimisti si cosmetologi care isi exerseaza talentul si priceperea atat in formularea gamelor comercializate sub marca proprie, cat si a celor “inrudite” – Castelbel in Portugalia si Serendipity in Africa de Sud – sau apropiate prin colaborari punctuale (Somerset lucreaza inclusiv cu Zara, Laura Ashley, Anthropologie, Zandra Rhodes sau Oliver Bonas). Daca va aflati in cautarea unui scrub de corp delicios (la propriu), Coconut&Lime va va satisface chiar si cele mai inalte exigente: granulatia este perfecta pentru un gomaj eficient dar in acelasi timp delicat cu pielea, iar aroma este desprinsa dintr-un paradis tropical.
Setul de sapunuri Héloïse de V. DEJEUNER SOUS FIGUIER – un preambul al diminetilor lenese de weekend, in care gandurile hoinaresc prin insoritul Provence, regiunea franceza din care provine brandul Heloise de V. Pe un domeniu vast aflat in posesia aceleiasi familii din anul 1012 si pana in prezent, care alcatuieste un peisaj aromatic unic, bogat si complex, frecventat odinioara de pictori, muzicieni si scriitori, Valerie d’Andre a avut ideea inspirata de a readuce la viata prin intermediul parfumurilor si a produselor de ingrijire corporala, o mostenire de familie impresionanta. Héloïse de V. alias Héloïse de Valfons, o personalitate singulara care a investit enorm in dezvoltarea culturilor de plante si flori pe domeniul provesal, simbolizeaza valorile brandului si eleganta sobra care ii defineste identitatea vizuala. Fiecare produs de parfumerie sau ingrijire corporala este un melanj perfect intre traditie, stiinta si cochetarie, fiind realizat cu ajutorul tehnicilor traditionale si dispus in ambalaje cu ilustratii de colectie. Cele trei sapunuri care alcatuiesc setul Héloïse de V. DEJEUNER SOUS FIGUIER nu usuca deloc pielea, sunt delicat parfumate cu smochine si migdale, iar cutia in care sunt prezentate poate fi cu usurinta reutilizata. De asemenea, constituie o splendida idee de cadou pentru orice pasionat de miresme si povesti.
In magazinele Marionnaud regasiti in aceasta perioada cornerul cu produsele pe care le recomand, iar pe site cateva articole referitoare la ritualul meu zilnic de ingrijire si la motivele pentru care revin de fiecare data cu drag in spatiile dedicate frumusetii.