Braiconf: o noua abordare a vestimentatiei masculine si reinventarea celui mai longeviv producator autohton de camasi

A prince should earnestly endeavor to gain the reputation of kindness, clemency, piety, justice, and fidelity to his engagements. All men have eyes but few have the gift of penetration. Every one sees your exterior, but few can discern what you have in your heart.” — Machiavelli — The Prince. Chap. XVIII. Nu de putine ori m-am intrebat ce s-a intamplat cu imaginea masculina pe lungul drum al transformarilor sociale si in ciuda numeroaselor raspunsuri intrevazute in urma lecturarii unor lucrari ample de istorie, raspunsul edificator l-am gasit tot in Moda. Mai precis, in ceea ce inseamna stil si respect de sine – doua dintre atributele definitorii atat pentru acei barbati pe care nu ii recomanda (doar) blazonul, cat si pentru brandurile ai caror artizani vin sa completeze garderobe care castiga noblete in timp.


Cum alegi sa te prezinti lumii intr-un 2015 in care totul pare sa fie expus cu o nonsalata uimitoare in piata publica denumita in mod generic “social media”, in care orice detaliu este supus dezbaterii si in care fiecare greseala de stil are potentialul de a contura un nou trend? Cum te comunici in exterior atunci cand ai uitat port vizit card-ul la birou, iar nimeni din incaparea in care te afli nu te cunoaste? Si mai presus de toate, cate identitati se ascund in dressing-ul tau? Pozitia sociala si locul pe care il ocupi in organigrama te poate recomanda drept un profesionist desavarsit, iar prin prisma faptului ca in ultimii ani brandurile de prestigiu au conturat iluzia luxului accesibil, elementele necesare redarii statulului iti sunt la indemana: un ceas cu un mecanism ireprosabil, un costum croit fara cusur pe masurile individuale, o pereche de butoni realizati din metale pretioase sau o camasa pe care este tesuta discret monograma.


Ceea ce nu poate fi insa cumparat nici cu un card Platinum este acel stil care nu se demodeaza odata cu trecerea anilor si care nu este trecut in arhivele modei. Un stil care se alcatuieste in timp si care se educa, se rafineaza si se dezvolta odata cu individul. Un stil lipsit de ifose si de pretentii, discret dar atat de percutant si de expresiv, incat singura explicatie plauzibila este aceea ca se afla adanc inserat in ADN-ul purtatorului. Eleganta, alura, identitate – iata triada care alcatuieste cheia succesului unui lord modern printre zgarie-norii metropolelor capricioase.


https://www.adinanecula.ro/dating-site-fish/ se numara printre reprezentantii de seama ai croitoriei traditionale masculine, un brand care isi poarta cu extrem de multa eleganta si gratie varsta – 65 de ani – si care reuseste sa isi dovedeasca valabilitatea in contextul unei competitii acerbe dominata atat de nume cu rezonanta si recunoastere la nivel international, cat si de ateliere recent inaugurate care mizeaza pe servicii personalizate si pe deplasari la domiciliul clientului. Dupa cateva sezoane in care barbatii au fost incurajati sa renunte la sacouri si la camasi scrobite in favoarea unor tinute relaxate si au fost tentati sa deguste din excesele stilistice propuse de marci, o noua directie incepe sa prinda contur: revenirea la “tailoring”, la reperele croitoriei si la regasirea echilibrului vestimentar, al elegantei masurate nu atat prin contul din banca (sau altfel spus potentialul de shopping), cat prin calitate si detalii impecabile.

In Romania nu mai exista de multa vreme scoli profesionale care sa asigure celor care le urmeaza o calificare. In cazul croitoriei vorbim despre acei ucenici care devin in timp experti in arta coaserii, a realizarii detaliilor tehnice ale unei piese vestimentare (dubluri, intarituri, captuseli), ale finisarii de mana (festonaje, butoniere etc) sau ale conceperii tiparelor, de la desenare si pana la implementare. Braiconf mizeaza tocmai pe aceste atuuri vitale unui business fashion functional: expertiza acumulata a unei echipe de profesionisti, dublata de “know-how”-ul transmis din generatie in generatie.

Anul acesta, producatorul autohton de camasi isi reinventeaza imaginea si se repozitioneaza pe piata, iar mesajul transmis nu comporta defel o latura nostalgica. In garderoba tatilor sau a bunicilor nostri cu siguranta am reperat in anii copilariei cel putin o camasa semnata Braiconf, insa nu factorul emotional este cel care defineste noua directie a marcii. Braiconf a inteles, spre deosebire de multi alti producatori romani, ca investiile, chiar daca efectuate cu eforturi deloc neglijabile, sunt absolut necesare pentru a supravietui pe o piata care ofera atat de multe optiuni.

Mai mult decat atat, exigentele barbatului modern aflat intr-o pozitie de conducere sau detinator al propriului business, nu mai sunt aceleasi cu cele ale functionarului public de dinainte de anii ’90. Accesul la informatie, educatia vestimentara si nevoia de diferentiere, genereaza in mod firesc o alta atitudine de shopping si creste nivelul pretentiilor atunci cand vine vorba despre investii in garderoba personala. Camasile Braiconf nu prezinta niciun cusur din punct de vedere calitativ si al executiei, insa linia trebuie sustinuta atat la nivel vizual, cat si prin adaptarea serviciilor la stilul de viata al barbatilor si la mediile in care acestia traiesc.

Noul logo al brandului afiseaza o “Pasare Maiastra” stilizata, simbol mitologic romanesc aflat in stransa legatura cu legenda de la care a pornit Constantin Brancusi in realizarea celebrei sale opere artistice. Asemenea phoenix-ului care renaste din propria cenusa, surprinzand prin transformarea sa miraculoasa, Braiconf vizeaza noi culmi ale ascensiunii sub auspiciile spectaculoasei “pasari maiestre”. Campania de imagine care insoteste rebranding-ul Braiconf (comunitatea “Gens du bien” a fost implicata in conceperea unui material video inedit, care ilustreaza evolutia camasii si subliniaza elemente distinctive ale brandului) sugereaza cu prisosinta varietatea colectiilor si dorinta de atragere a unor segmente extinse de clienti – “Pentru domni de toate varstele”. Braiconf nu mai este defel marca asociata generatiilor trecute de prima tinerete, iar o vizita in magazinele brandului este cat se poate de edificatoare.


Colectia capsula pentru primavara-vara 2015, special realizata pentru concept-store-ul recent inaugurat sub cupola J.W.Mariott, abordeaza nu mai putin de 4 directii stilistice: business, smart, casual si fancy. De la camasile de ceremonie realizate din cele mai fine tesaturi, cu fir dublu intors si cu un tuseu aparte si pana la broderiile speciale sau imprimeurile dispuse pe fundaluri cromatice vibrante, Braiconf reuneste absolut toate stilurile menite sa se plieze pe dorintele gentleman-ilor moderni.

Concept-store-ul de 50 de metri patrati din galeria The Grand Avenue (J.W.Mariott), ce poarta semnatura celebrului arhitect Matei Corvin, este fara doar si poate unul dintre cele mai rafinate spatii de shopping 100% masculin din Capitala, o experienta in sine pentru orice barbat care ii trece pragul. Planul de amanajare alatura principiile unui atelier vintage, cu masa de croitorie si masini de cusut, cu cele ale unui salon londonez, in care clientii sunt invitati sa se aseze confortabil intr-un fotoliu, sa serveasca un ceai dupa-amiaza la 5 fix, conform traditiei, si sa rasfoiasca cataloagele cu mostre de tesaturi, variatiuni de culori si tipuri de croi.


Peste 70 de modele sunt expuse pe un perete generos, iar in momentul studierii atente si al atingerii tesaturii, iti dai seama de nivelul calitativ. Braiconf a introdus sezonul aceste doua tehnologii superioare, ce confera un confort sporit in timpul purtarii si asigura un comportament impecabil in timp: Dry&Fly – finisarea camasilor non-iron si obtinerea unei tesaturi foarte fine, usor de intretinut ulterior – si tesaturile cu Aloe Vera (nu contin substante chimice), ideale pentru pielea sensibila si reactiva si excelente pentru mentinerea la un nivel optim al temperaturii corpului in timpul verii.

Mai mult decat atat, brandul a dezvaluit trei servicii noi si extrem de smart: Braiconf Express – serviciul disponibil in concept-store-ul din J.W.Mariott, prin intermediul caruia clientii pot beneficia de o camasa pe masura in doar 24 de ore de la plasarea comenzii, new york women seeking men backpage – serviciul de realizare a camasilor pe masurile clientilor si conform preferintelor acestora si aplicatia online made-to-measure, disponibila pe site-ul brandului, un tool cu un grad foarte mare de personalizare al camasilor (genereaza randari in mod automat pentru fiecare selectie efectuata): de la tipul tiparului (clasic sau cambrat), tipul tesaturilor, al cusaturilor sau al nasturilor, paleta cromatica, modul de inchidere si pana la modelul gulerului, al mansetelor, forma si culorile garniturilor sau fontul monogramei. Astfel spus, toate acele detalii care fac diferenta intre o camasa ce reflecta personalitatea purtatorului si una realizata in serie.


Mai multe insa despre particularitatile camasilor Braiconf, precum si sugestii de stil si de purtare, va voi dezvalui saptamanile urmatoare in cadrul unor articole dedicate.

Braiconf: o noua abordare a vestimentatiei masculine si reinventarea celui mai longeviv producator autohton de camasi

Caviar Cream (Clarena): o crema de cinci stele cu efecte anti-aging remarcabile

Braiconf: o noua abordare a vestimentatiei masculine si reinventarea celui mai longeviv producator autohton de camasi

Les Beiges (Chanel): armonii sofisticate pentru o piele radianta si complet regenerata

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta