Debenhams revine in Romania: cea mai complexa experienta fashion, beauty si home design

Poate mai incerta ca niciodata din punct de vedere al vanzarilor si al comportamentului de consum, primavara 2015 aduce cu sine aerul mult asteptat al schimbarii. Iar (re)punerea in miscare a pilonilor in arealul esteticii este generata fara indoiala de aceia care detin atat forta financiara cat si inteligenta de a exploata oportunitatile. Dupa o absenta de doi ani de pe piata romaneasca, cel mai important retailer britanic – Debenhams – revine in primul centru comercial inaugurat in Capitala – Bucuresti Mall – cu o selectie complexa de piese vestimentare pentru adulti si copii, o zona generoasa dedicata frumusetii si un spatiu care reuneste cele mai surprinzatoare obiecte de design si decoratiuni interioare menite sa infrumuseteze orice locuinta.

Cu o istorie de peste 200 de ani, Debenhams este unul dintre department-store-urile britanice care a promovat de-a lungul decadelor creativitatea, stilul si eleganta prin excelenta, mizand atat pe colaborarile cu reputati designeri (de mai bine de doua decade Debenhams este un adevarat promotor al design-ului britanic), cat si pe liniile concepute pentru a raspunde dorintelor tuturor categoriilor de clienti, indiferent de bugetul acestora. Noul magazin Debenhams din Bucuresti Mall, a carui inaugurare este programata pentru finele lunii martie, aduce cu sine nu doar colectiile fashion pentru femei, barbati si copii, ci si o gama larga de produse de beauty si accesorii pentru casa.

Debenhams a rezervat in Bucuresti Mall nu mai putin de 2800 mp, repartizati pe trei nivele, pentru o experienta de shopping la superlativ intr-un magazin care are toate sansele sa se constituie intr-una dintre cele mai atractive destinatii de cumparaturi pentru intreaga familie. Zona vestimentara include atat marcile proprii, cat si creatiile unora dintre cei mai cunoscuti designeri sau branduri internationale. Peste 55.000 de articole de imbracaminte, accesorii, lenjerie si casa contureaza un univers complex si cat se poate de ofertant, punctat de specificul britanic: eclectism, calitate inalta a tesaturilor, croieli desavarsite si accente edgy.

Galeria Designerilor la Debenhams readuce in prim-plan colectiile exclusive realizate de designerii internationali (consacrati sau in plina ascensiune) pentru department-store-ul britanic: Julien Macdonald cu al sau stil ludic recognoscibil, Jasper Conran cu o selectie de piese clasice reinterpretate in maniera moderna, Matthew Williamson, Ben de Lisi, John Rocha, Henry Holland, Patrick Grant sau Jeff Banks.

In premiera pentru un department-store din Romania, Debenhams include si o zona speciala dedicata frumusetii, in care sunt prezente aproape 100 de marci de make-up, parfumerie si skincare. Parterul magazinului reuneste pe o suprafata de 270 mp branduri precum Dior, Lancome, Givenchy, Bvlgari, Dolce&Gabbana, Estee Lauder, Calvin Klein, Paco Rabanne si L’Oreal Paris, fiecare dintre acestea beneficiind de cornere distincte in care echipele de consultanti sunt pregatite sa ofere clientilor informatii detaliate referitoare la produse si sa ii indrume pe acestia in efectuarea alegerilor menite sa raspunda cerintelor si nevoilor particulare.

Evenimentul oficial de inagurare a noului magazin Debenhams va avea loc pe data de 25 martie, asadar voi reveni in curand cu mai multe detalii privitoare la principalele directii stilistice ale sezonului.

Debenhams revine in Romania: cea mai complexa experienta fashion, beauty si home design

Universul frumusetii Ellis Faas sau redefinerea conceptului de “second skin” in machiaj

Debenhams revine in Romania: cea mai complexa experienta fashion, beauty si home design

Concurs Superjeans of Sweden: boyfriend jeans si reactualizarea unei piese clasice in garderoba casual

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta