In urma cu aproximativ o luna, ma intalneam cu pr-ul uneia dintre cele mai cunoscute companii de cosmetice la nivel mondial si aflam despre un eveniment de lansare a unei noi game de ingrijire a parului. Inainte sa apuc sa cer mai multe detalii despre produsele cu pricina, mi s-a propus sa ma gandesc la o modalitate prin care acestea ar putea fi testate de catre un grup de femei, apriori lansarii pe piata.
Am acceptat cu bucurie propunerea si am considerat-o a fi o provocare si o oportunitate de a demonstra ca o campanie in industria cosmetica se poate desfasura si altfel decat agresiv. Iar cea mai buna modalitate prin care iti poti apropia potentialii clienti este onestitatea.
Prin urmare, am inaintat conceptul meu si s-a aprobat. Apoi am trimis mail-uri unor femei extrem de diferite intre ele, prezente active in blogosfera feminina si perfect conectate cu tot ceea ce se intampla, intrebandu-le daca ar fi de acord sa testeze produsul cu pricina.
Conceptul a fost urmatorul: balsamul de par leave-in trebuia trimis in sticlute neetichetate, care sa nu sugereze in nici un fel brandul de care apartine sau modul in care va fi ambalat produsul final. Singurul lucru pe care fetele l-au stiut despre produs a fost modul de folosire al acestuia si cateva dintre ingredientele active. In rest chiar si plicurile in care au primit produsul de la curier au fost albe.
Dat fiind ca perioada de testare s-a incheiat, va pot spune si despre ce produs este vorba: Advance Techniques Lotus Shield de la Avon. Evenimentul de lansare va avea loc pe data de 2 iunie, cu incepere de la orele 20 :30 la Crowne Plaza. Pana atunci va invit sa cititi parerea doamnelor despre produs, asa cum si-au conturat-o ele inainte de a sti despre ce brand este vorba.