Beauty Test la inceput de toamna: Bourjois

Proiectul pe care l-am demarat in urma cu aproximativ un an, Beauty Test, continua si in acest inceput de sezon, cu o noua provocare pe care am adresat-o catorva dintre cele mai active bloggerite din mediul online. De data aceasta, in campanie s-a alaturat Bourjois, un brand care nu mai are nevoie de nicio prezentare si a carui popularitate in randul publicului este in continua ascensiune.


Ca de fiecare data, am avut drept obiectiv principal un feedback sincer din partea grupului de testare, in incercarea de a demonstra ca universul frumusetii nu este populat exclusiv cu mesaje de marketing construite dupa retete care si-au dovedit eficienta la un anumit moment, ci mai ales pe reactii “necosmetizate” ale clientelor, inainte de a fi puse in fata campaniilor propriu-zise.

Produsele puse sub lupa au fost Gloss Embellisseur de Sourire (un gloss cu dublu rol, prevazut la unul dintre capete cu o solutie care are rolul de albire a dintilor) si lacurile de unghii So Laque Ultra Shine “Paris Show Time” in nuante vibrante de mov, turcoaz, galben sau verde.

Cititi aici parerile bloggeritelor care au testat produsele Bourjois.

Beauty Test la inceput de toamna: Bourjois

Masterclass by Alexandru Abagiu

Beauty Test la inceput de toamna: Bourjois

Noua colectie de jeansi H&M si tentatiile inceputului de toamna

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta