Proiectul pe care l-am demarat in urma cu aproximativ un an, Beauty Test, continua si in acest inceput de sezon, cu o noua provocare pe care am adresat-o catorva dintre cele mai active bloggerite din mediul online. De data aceasta, in campanie s-a alaturat Bourjois, un brand care nu mai are nevoie de nicio prezentare si a carui popularitate in randul publicului este in continua ascensiune.
Ca de fiecare data, am avut drept obiectiv principal un feedback sincer din partea grupului de testare, in incercarea de a demonstra ca universul frumusetii nu este populat exclusiv cu mesaje de marketing construite dupa retete care si-au dovedit eficienta la un anumit moment, ci mai ales pe reactii “necosmetizate” ale clientelor, inainte de a fi puse in fata campaniilor propriu-zise.
Produsele puse sub lupa au fost Gloss Embellisseur de Sourire (un gloss cu dublu rol, prevazut la unul dintre capete cu o solutie care are rolul de albire a dintilor) si lacurile de unghii So Laque Ultra Shine “Paris Show Time” in nuante vibrante de mov, turcoaz, galben sau verde.
Cititi aici parerile bloggeritelor care au testat produsele Bourjois.