Universul frumusetii se aseamana teribil cu cel al relatiilor interumane, iar motivul este unul cat se poate se simplu: ambele au la baza interactiunea si ambele sunt conditionate de raportul calitativ menit sa raspunda nevoilor punctuale, indiferent ca este vorba despre afectiune, caldura sufleteasca, empatie sau dorinta de a mentine cat mai mult timp cu putinta starea de sanatate optima a pielii. Unele marci cosmetice reusesc sa fundamenteze relatii de lunga durata si sa genereze fidelitati explicabile, altele raman doar o amintire pasagera in boudoire-ul feminin, fiind sortite disparitiei si uitarii in avalansa de produse sezoniere ce descind pe rafturile boutique-urilor de beauty.
La fel ca intr-o relatie de cuplu, nu este suficient sa creezi o frumoasa iluzie la nivel de promisiuni pentru a putea declara ca ai castigat pe deplin increderea partenerului. Fara un suport real si fara stiinta de a transforma promisiunile cu pricina in fapte palpabile, intregul castel tesut cu vise si aspiratii se naruie la prima adiere de alizeu. Iar odata ce dorinta dispare, povestea de dragoste este sortita unui declin lent dar sigur. In cazul unui brand cosmetic toate acestea se traduc printr-un deces anuntat.
In 2015 nicio femeie nu mai are rabdare si timp sa astepte la nesfarsit indeplinirea promisiunilor inscrise pe eticheta unui produs, iar competitia intre marile companii pentru castigarea de noi teritorii, nu face altceva decat sa incurajeze performanta si mentinarea unor standarde altminteri firesti. Iata si explicatia care va poate elucida misterul dainuirii unor marci cosmetice si disparitiei aparent surprinzatoare a altora.
Skincode se numara printre brandurile care de-a lungul anilor nu a reusit doar sa ridice stacheta in ceea ce priveste formularea produselor cosmetice, ci sa o si mentina la un nivel de necontestat. Mai mult decat atat, Skincode a reusit sa genereze in randul clientelor acea dorinta rarisima de a reveni (fidelizarea), un aspect vital pentru supravietuirea unui brand si un vot de incredere acordat cat se poate de selectiv in prezent, mai cu seama in contextul atator tentatii care starnesc dorinta de a fi “degustate”.
Pentru mine, ca si pentru milioane de alte femei, Skincode reprezinta o garantie si o certitudine absoluta: stiu foarte bine ca ceea ce achizitionez realmente functioneaza si ca nu risc ca la interval de cateva luni sa fiu surprinsa cu o reformulare subita a produselor sau cu o discontinuizare a unei creme esentiale in ritualul meu de ingrijire. Iar pentru ca tot am adus in discutie problema ritualului de frumusete, Skincode tocmai acest lucru propune: nu este vorba despre un produs-star sau despre un varf de gama promovat cu asiduitate, ci despre o sinergie perfecta a unor ingrediente care introduse in formulele cremelor, serumurilor si lotiunilor cu actiune specifica, contribuie la ingrijirea completa a pielii, furnizandu-i doar ceea ce este necesar si nimic in plus.
Filosofia Skincode nu se releva doar la nivelul psihologiei consumatoarelor seduse de mirajul produselor miracol capabile sa lupte impotriva semnelor imbatranirii, ci comporta o serie de atribute perfect justificate: ingrediente naturale de cea mai buna calitate, ce valorifica cu prisosinta arealul geografic, ultimele tehnologii cosmetice, eficacitate ridicata si efecte vizibile in cel mai scurt timp posibil, texturi aparte care fuzioneaza perfect cu epiderma si parfumuri subtile, recognoscibile, concepute pentru a contura momente de desfatare senzoriala depline.
Conceptul Skincode are in vedere cu prisosinta sanatatea pielii si compatibilitatea produselor cu epiderma, gama elvetiana de dermatocosmetice mizand pe aportul extractelor din plante, alge si radacini, alaturate complexelor de vitamine si ingredientelor active organice, in vederea activarii proceselor de regenerare din interior si reprogramarii mecanismelor de functionare la nivel celular.
Skincode concentreaza in doua linii de ingrijire a tenului intreaga stiinta a laboratoarelor elvetiene, raspunzand chiar si celor mai exigente cerinte ale consumatoarelor: gama Skincode Essentials este destinata tuturor tipurilor de ten (cu precadere celui sensibil), iar gama Skincode Exclusive vizeaza ingrijirea specifica tenului matur (cu sau fara semne de imbatranire).
Principalul ingredient activ al gamei Skincode Essentials este CM-Glucan, un extract natural din drojdia de bere, care sustine reinnoirea celulara, calmand tenul iritat si sensibil, protejand impotriva radiatiilor UV si imbunatatind gradul de fermitate al pielii. CM-Glucan poate fi privit drept un adevarat pansament pentru toate tipurile de ten, mai cu seama pentru cele reactive sau sensibilizate ca urmare ca actiunii nocive a factorilor de mediu externi.
Skincode Exclusive isi bazeaza eficienta pe complexul organic revitalizant ACR de generatie 2, 100% vegetal, ce sustine procesul de regenerare celulara si furnizeaza pielii intregul set de substante nutritive menite sa ii asigure “hrana” zilnica. ACR-2 este alcatuit din tri-peptide si tetra-peptide (favorizeaza comunicarea inter-celulara) alaturate Soyaglycone – un puternic stimulent al colagenului, care imita structura placentei umane, accelerand procesul de reiinoire celulara si contribuind la redarea fermitarii pielii si la redensificarea acesteia.
Actiunea complexului ACR-G2 inclus in formula produselor din gama Skincode Exclusive este sustinuta atat de o serie de extracte botanice cu actiune calmanta si emoilenta dovedita (extractul de floare de porumb din laptele celular demachiant si din lotiunea tonifianta revitalizanta, extractul din seminte de castan salbatic – confera luminozitate si creste permeabilitatea vasculara, extractul de floare de soc continut de serul celular pentru conturul ochilor, extractele de galbenele si sunatoare cu actiune antirid, regeneranta, hidratanta si antiseptica – regasite in formula cremei celulare anti-age, extractele de ginseng si de centella asiatica cu rol antioxidant, revitalizant si tonic – concentrate in capsulele celulare Perfect Skin), cat si de ingrediente marine (algele rosii incluse in tratamentul intensiv de intinerire – rol de reechilibrare hidrica a pielii si de bariera impotriva deshidratarii), vegetale (unt de shea regenerant si hidratant, unt de karite protector, ulei de floarea soarelui – restructurant, ulei de jojoba – regenerant si tonic), cafeina activa (detoxifica si imbunatateste circulatia – se regaseste in crema si in serumul celular pentru conturul ochilor), complexul AHA (amestec de afine, trestie de zahar, portocale, lamarie si zahar din artar – accelereaza reinnoirea celulara si exfoliaza delicat celulele moarte), Cytobiol Lumin-Eye (patent Skincode pentru intarirea vaselor capilare si cresterea elasticitatii – amestec de coaja de frasin, silicon organic si vitamina B3) si complex antioxidant de vitamine (C si E).
Pentru ingrijirea specifica a conturului ochilor, Skincode a introdus in doua dintre produsele gamei Exclusive, particule foto-reflectoare (minerale care confera luminozitate imediata si de lunga durata) – serul celular – si un complex de iluminare cu particule aurii, menit sa reduca pungile de sub ochi – roll-on-ul pentru conturul ochilor.
Ambele game Skincode – Essentials si Exclusive – sunt disponibile in farmaciile Help Net, unul dintre atuuri reprezentandu-l sprijinul consultantilor in alegerea produselor potrivite tipului de ten si nevoilor acestuia. Iar daca deja aveti unul sau mai multe produse preferate, iar timpul nu va permite sa ajungeti la o farmacie Help Net, platforma online va sta non-stop la dispozitie pentru un shopping cat mai eficient si accesibil din orice colt al tarii.