Putine sunt brandurile romanesti care reusesc sa isi dovedeasca relevanta atat in universul fashion autotohton cat si in cel international, insa si mai putini sunt designerii care isi respecta parcursul profesional si care isi concentreaza toate eforturile pentru conturarea unei identitati puternice.
Intr-o perioada in care atelierele isi inchid portile, in care moda este sugrumata de mimetisme si in care formula castigatoare nu este descoperita decat de cei care respira realmente arta prin toti porii si care inteleg ca toleranta clientelor se opreste in momentul descoperiri calitatii intrinsece a hainelor, selectia se realizeaza in mod firesc si natural, iar pretentiile si ifosele sunt lasate la o parte, in favoarea faptelor graitoare traduse in vanzari.
Imi amintesc ca in urma cu exact doi ani, luam parte la lansarea brandului Murmur by Andreea Badala, un eveniment-expozitie amplu, in care regaseam piesele vestimentare nu pe manechine, ci pe niste suporturi mai putin conventionale, parte a excelentului concept: mese de calcat cu lumini secventiale si diapozitive cu sugestii de stilizare. Un impact vizual consistent si o intentie a designerului, transformata in 2013 intr-o marca de succes, cu valente multiple si cu o doza permanenta de noutate si subtilitate a mesajului.
Accentele erotismului transpuse in zona vestimentatiei de Andreea Badala, se releva precum un „murmur” discret in peisajul uneori mult prea vulgar si manifest al modei urbane, fara a ramane insa in zona unui zumzet de fundal. In debutul lui 2013, Murmur nu este nici pe departe timid, ci exprima o declaratie de forta in universul fashion, pentru acele femei care nu au uitat sa isi releve latura senzuala printr-o vestimentatie care intriga nu dezvaluie, care starneste imaginatia, neoferind solutii de-a gata.
Intr-un interviu acordat de Andreea Badala in urma cu multi ani, designerul imi marturisea ca “In principiu inspiratia poate veni de oriunde, mai important mi se pare algoritmul pe care il poti aplica inspiratiei pentru a ajunge la creatie.” Andreea Badala nu traieste in a sa bula de cristal de neatins, ci si-a dezvoltat poate cea mai importanta calitate pentru un designer care priveste moda inainte de toate, ca pe un business functional: pragmatismul si dezvoltarea de produs, cu tot ceea ce implica aceasta (de la concept, executie, creatie si pana la modalitate de comunicare sau packaging).
Drept rezultat, la numai 2 ani de la lansarea brandului Murmur, Andreea Badala reuseste sa prezinte sezonul acesta, alaturi de linia principala si o linie diffusion – Murmur Take Away. Murmur Take Away este constituita din item-uri realizate din bumbac si materiale confortabile, usor de purtat si de adaptat tinutei de zi cu zi si care pastreaza elementele definitorii ale brandului Murmur: detaliile de lenjerie si perforatiile.
Un diffusion label este lansat in momentul in care un brand se afla in plina dezvoltare si isi doreste sa acceseze si alte piete, iar timing-ul este cat se poate de potrivit pentru Andreea Badala. Punctul de inspiratie al colectiei Murmur Take Away sunt uniformele scolare de la 1900, transformate de designer in piese fetish de street wear, din care nu lipseste fantezia. Dupa doar o luna de la includerea pe luisaviaroma.com, piesele Murmur Take Away sunt deja sold out, lucru care certifica valabilitatea liniei secundare.
Descopera colectiile integrale Murmur „Hellcat”si Murmur Take Away in galeria foto:
Pentru primavara-vara 2013, Murmur propune o colectie intitulata “Hellcat”, alcatuita din rochii senzuale si accesorii erotice, cu un accent special asupra rochiilor de mireasa, carora Andreea Badala le confera o noua imagine. Campania acestei linii a fost realizata la Paris de catre fotografa Vivienne Mok.
Ambele colectii sunt disponibile incepand cu aceasta luna in showroom-ul Murmur situat pe Str. Icoanei nr.75 si online pe luisaviaroma.com.