Salonul International de Lenjerie Mode City Paris puncteaza anul acesta cea de-a 30-a editie, aflata sub semnul senzualitatii, a feminitatii decriptate intr-un boudoir marcat prin excelenta de savoir-faire-ul artizanilor si a seductiei fara limite si limitari. Acolo unde declaratiile soptite si parfumul de cu seara se ascund printre cearsafurile albe, acolo unde regulile sunt supuse oricaror contradictii, iau nastere visele purtatoare de mesaj.
Rutina zilnica ne determina de prea multe ori sa deschidem sertarul cu lenjerie si sa selectam piesele pe care le vom purta dupa criteriul functionalitatii sau in cel mai fericit caz al culorii. Uitam insa, ca asemenea garderobei vestimentare, lenjeria intima releva capitole ale unor povesti cat se poate de personale, anima emotiile ca intr-un carusel si mai presus de toate are menirea de a dezvolta atasamente in raport cu purtatoarea.
Un univers al fanteziei, al exuberantei, al pasiunii si a dorintelor intrinsece, invaluit in matase fina, dantela, voal sau tulle, plasmuit in registre aparte, usor edulcorate, tentant de inocente, provocatoare si insinuante, dramatic de seducatoare sau incredibil de ambigue si de misterioase. In fiecare an, cele mai apreciate branduri internationale de lenjerie isi fac simtita prezenta la Mode City Paris, echivalentul unei saptamani a modei pret-a-porter, in cadrul careia au loc prezentari de colectii, preview-uri speciale, workshop-uri si o serie de alte manifestari conexe menite sa indice principalele directii stilistice de sezon (instalatii speciale, show-uri tematice etc).
Cea mai importanta platforma de promovare a sectorului de lenjerie si costume de baie, Mode City a reunit in perioada 6-8 iulie peste 15.000 de vizitatori, 500 de expozanti din 35 de tari, 153 de marci noi si un numar impresionant de buyeri (70% internationali) sositi din Belgia, Canada, Suedia, Rusia, Ucraina, Emiratele Arabe Unite, Australia etc.
La cateva zile dupa incheierea Galei UAD 2013, in cadrul careia Jolidon a marcat printr-o expozitie speciala si printr-o incursiune in atelierele fabricii organizata pentru presa, cei 20 de ani de activitate, brandul romanesc a descins pentru a 16-a oara consecutiv la Paris, unde a lansat colectiile de lenjerie si costume de baie primavara-vara 2014, reunite in liniile Jolidon, Prelude si Lilly.
Standul Jolidon de 154 de mp, amplasat in spatiul expozitional al Mode City Paris, a fost conceput asemenea unui yacht cu vele, menit sa induca ideea de vacanta si sa rezoneze din punct de vedere tematic cu directiile sezonului primavara-vara 2014. Propunerile Jolidon au dezvaluit imprimeuri florale desprinse parca dintr-o gradina exotica, motive etnice sau de inspiratie retro, volane discrete, aplicatii de flori realizate din material textil si ordonate astfel incat sa redea aura tridimensionala, nuante pastelate de bleu, rose sau lila, accente de turquoise, oranj sau galben solar, alaturi de auriu sau negru.
Forumul de tendinte Mode City Paris a fost organizat in jurul a patru teme, piesa de rezistenta a carei revenire era deja anuntata de cateva sezoane, fiind body-ul:
– Wonderer: motive vegetale, materiale organice, imprimeuri etnice, accent pe libertate de miscare, comfort
– Urban&Nomadic: influente ale culturii urbane si elemente preluate din calatoriile in jurul lumii, care dau nastere unei noi subculturi; mix de grafisme, nuante acidulate
– Mind: o zona a minimalismului, a epurarii de orice detaliu inutil, accent pe senzorialitate, pe texturi, pe calitatea ireprosabila a finisajelor, totul pentru o libertate de miscare si un comfort sporit; materiale naturale, nuante deschise ce pornesc de la albul optic si se opresc la bej-auriu, crem sau ocru
– Fetish: dantela, paiete, margele, broderii sofisticate, transparente, patchwork, matase dar si neopren inserat in design; senzualitate extrema, provocare, intriga; predomina negrul, alaturi de mov pruna, verde inchis, khaki etc.
Swarovski a invitat anul acesta partenerii de top sa expuna cate o piesa reprezentativa intr-un cadru aparte, iar Jolidon s-a prezentat cu un set de lenjerie bej-auriu, punctat de dantela fina si de aplicatii de cristale pe cupele demi sau pe conturul slipului.
Mai mult decat atat, noutatea adusa de Mode City Paris anul acesta, a constant intr-o zona dedicata modei estivale – Absolut Summer, derulata in jurul unei piscine sugerate, care a apropiat gratie atelierelor de rendez-vous, consumatoarele finale de brandurile lor preferate.
Ma bucur sa vad ca brandul este in continuare activ si ca au proiecte frumoase!:)
https://www.facebook.com/BaroccaFashion