Rujul Tom Ford

Intamplator sau nu, numele designerului s-a ivit in repetate randuri in discutiile purtate cu amici recent. Parca as fi presimtit ca mister Ford pune ceva nou si incitant la cale. Orice gand as fi avut insa, s-a spulberat odata cu aflarea vestii ca sub brandul Tom Ford va fi lansata o linie de rujuri. Pana la segmentul de beauty marturisesc ca nu ma gandeam… sau cel putin nu in momentul de fata.

Tom Ford nu se afla la prima implicare in domeniul cosmeticii. In 2004 a contribuit din plin la realizarea unei game de make-up pentru Estee Lauder, iar acum iata isi lanseaza propria linie. „I took the most universally flattering colors that a woman can wear, and then I reimagined them in a modern and authoritative way„, declara Tom Ford pentru WWD.

12 nuante de rujuri (ce contin unt de murumuru – un palmier ce isi are originea in padurea amazoniana – si ulei din floare de musetel) vor fi disponibile in magazinele de beauty (inclusiv Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue si Bergdorf Goodman) incepand cu luna mai a acestui an (la un pret de 45 de dolari), produsele fiind usor recognoscibile gratie ambalajului elegant in nuante de auriu si ivoire, precum si initialelor imprimate pe produs.

Oricare ar fi strategia de branding a lui Tom Ford, cu un lucru trebuie sa fiu de acord: „no more dramatic accessory than a perfect lip„. Amprenta Tom Ford acum si pe buze…

Oracolul modei: Ludmila Corlateanu

Oracolul modei: Ludmila Corlateanu

Gucci primavara-vara 2010

Gucci primavara-vara 2010

Articole recente

There are 2 comments

Impartaseste-mi opinia ta