Primavara a poposit pe runway, aducand cu sine din fericire un suflu proaspat si o reintoarcere la ceea ce este esential pentru branduri. Am asteptat enorm de mult de la colectiile acestui sezon, fiind curioasa in ce directie vor merge designerii si cum vor sti sa dovedeasca ca au trecut de panica provocata de criza economica.
Ceea ce prevedeam ca se va intampla, s-a si adeverit in cazul multor case de renume. Artificiile stilistice prezentate in ultimele 3 colectii au fost lasate deoparte in favoarea unor elemente menite sa consolideze identitatea de brand. Asta pentru ca, la un moment dat clientii ajunsesera sa cumpere piese de designer, doar in virtutea renumelui casei, si nu neaparat pentru ca piesele cu pricina inglobau aspectele care i-au atras inca de la bun inceput inspre brand.
Am tinut sa fac mica paranteza de mai sus, deoarece starea de fapt prezentata se muleaza perfect pe ceea ce Gucci ajunsese sa reprezinte. Frida Giannini realizeaza fara doar si poate una dintre cele mai percutante colectii de pana acum, mizand pe doua elemente majore care definesc tipul de clienta Gucci: dinamismul si stralucirea.
Frida Giannini a inceput cu o declaratie de stil invaluita in cele mai pure tonuri de alb, mulate perfect pe siluetele grafice ale manechinelor. Rochiile mini din strech pun in valoare formele corpului, fara a lasa acea senzatie de constrangere. Iar decupajele si fasiile de material inserate, nu fac altceva decat sa creeze un joc subtil pe care fiecare il poate privi din perspectiva dezvaluirii sau a “acoperirii”.
Buna Adina, te asteapta un premiu pe care il meriti din plin, pe blogul meu.
Multumesc mult Andreea, ma onoreaza aprecierea ta din plin 🙂
Aww – albul e minunat 😡