In urma cu cativa ani semnalam aparitia primelor marci de cosmetice, axate pe rezolvarea unor probleme specifice ale tenului, insa la ora actuala in tuburile care adapostesc creme sau seruri, nu se mai afla simple solutii de infrumusetare cu efecte pe termen indelungat, ci concentrate cu actiune imediata, asemenea unor injectii nedureroase aplicate tenului.
Revolutia in cosmetica anului 2011 este fara doar si poate datorata aportului medicinii. Desigur, discutam si despre texturi pe care cu greu ne puteam imagina ca le vom experimenta in cazul unui produs cosmetic, insa inovatiile care se afla la baza celor mai recente lansari de beauty, depasesc orice imaginatie si ofera raspunsuri clare la problemele majore cu care se confrunta femeile. Trecem din era promisiunilor, a reclamelor inselatoare si a editarii pe computer, intr-o era a eficacitatii, in care nu isi gasesc locul decat acele marci care au resursele necesare si capacitatea de a investi permanent in cercetare.
Cosmetica estetica nu va fi nicicand disponibila la un pret ridicol de accesibil si nici nu se va „democratiza” prea curand, devenind o adevarata sustinatoare a luxului in ceea ce priveste frumusetea. Un lux bazat insa nu pe formule nascocite cu scop de marketing, ci pe retete gata sa aseze intr-un con de umbra chirurgia estetica si actul medical invaziv.