Puma Creative Factory sau personalizarea tendintelor

Va spuneam intr-un post anterior ca voi onora invitatia la evenimentul de lansare Puma Creative Factory, desfasurat la Club Krystal. Marturisesc ca am luat parte la unul dintre cele mai bine gandite manifestari de acest tip de anul acesta, iar multi organizatori ar trebui sa ia aminte la cele cateva principii de baza, exemplar puse in practica la Puma Creative Factory.

Alaturi de Marie Jeanne Ganciu (Jeanette.ro) si Titus Capalnean

In primul rand conceptul a beneficiat de sustinere. Iar acest lucru a insemnat decoruri adaptate, punere in scena si o atmosfera animata in consecinta de ritmuri dinamice, in concordanta cu tema.


Puma Creative Factory, mizeaza pe ideea de personalizare a pantofilor sport si patrunde pe o piata care desi este fidela brandurilor uniformizatoare si mass-market, incepe cu pasi mici sa se rafineze si sa permita dezvoltarea unor arii creative prea putin exploatate.

Pumeti creati de Guess Who

Deja clientul nu mai este fidel unui brand care ii permita sa poarte tendintele de pe podium in replica stangaci realizate, ci isi viseaza la luxul libertatii de a purta semnatura de brand pe o piesa unica, asupra careia si-a lasat amprenta. Imi place sa rezum aceasta noua abordare prin doua cuvinte: personalizarea tendintelor.

iPad-ul cu ajutorul caruia mi-am creat modelul de "pumeti" personalizat

In AFI Palace Cotroceni va fi inaugurat un nou magazin PUMA la sfarsitul acestei luni, iar toti cei care vor dori isi vor putea personaliza unul dintre cele doua modele de pantofi sport, devenite emblematice pentru brand: Basket II (un model de pantof sport inspirat de jocurile de baschet de odinioara) sau First Round (un model tip gheata, mai inalt insa nu mai putin confortabil si flexibil).

Sistemul de personalizare pe care l-am testat in cadrul evenimentului, permite selectarea pe un iPad a texturilor si culorilor fiecarei parti a pantofului, pornind de la interior si terminand cu talpa sau cusaturile. Nu trebuie sa fii un artist sau un pasionat de moda pentru a realiza o pereche de incaltari care sa te reprezinte. Dovada au facut-o ambasadorii Puma, Guess Who si Andi Moisescu, care au expus modelele create de ei.

Odata conceput modelul dorit, acesta este salvat si dureaza aproximativ 6 luni pana este gata. Nu va faceti probleme, caci veti fi anuntati prin email cand puteti merge sa ii ridicati de la magazin. Putina rabdare, insa rezultatul final va diferentiaza intr-o mare de label-uri. Puma Creative Factory, da startul unui alt tip de shopping, mai responsabil si mai personal.

In final, Puma a provocat invitatii la un concurs de creativitate. M-am jucat cu spray-urile colorate pe tenisi si tricouri, iar rezultatul il puteti vedea in fotografia de mai sus.

Puma Creative Factory sau personalizarea tendintelor

Puma Creative Factory pune la incercare creativitatea

Puma Creative Factory sau personalizarea tendintelor

HotCity Fashion Cupcakes

Articole recente

There is one comment

Impartaseste-mi opinia ta