Parfumul care ia nastere pe Facebook

In a doua zi din „Saptamana de Beauty” va aduc un subiect incitant si… puternic aromat. Primul parfum care ia nastere integral pe Facebook si un interviu direct de la sursa.

Nu in urma cu mult timp, puneam in discutie problema personalizarii ofertei de produse a marilor retaileri, astfel incat aceasta sa se apropie mai mult de consumatorul final care isi doreste o experienta de shopping bazata pe interactivitate. La ora actuala oamenii isi doresc sa se individualizeze intr-o mare de uniformitate, iar ceea ce conteaza de fapt nu este pretul unui produs ci statutul castigat prin apartenenta la un cerc restrans.

Astazi vorbim despre minunata lume a parfumurilor si despre o noua tendinta care iata prinde contur in retelele sociale . In octombrie 2008, Octavian Coifan (parfumier roman la Paris) scria pe blogul sau un manifest prin care isi exprima opinia privitoare la parfumurile existe pe piata si accentua asupra greselii (comise frecvent de catre branduri) de a produce esente care acopera intregul spectru, insa nu imprima acestora o interpretare personala, o directie si o viziune.

Iata ca ceea ce in urma cu doi ani exprima Octavian pe blogul sau dedicat parfumurilor, devine astazi realitate: Le parfum qui n’existe pas (encore). Sau mai bine zis incepe sa devina realitate cu ajutorul si contributia creativa a utilizatorilor facebook.com. Mai precis, este vorba despre primul Parfum 2.0, proiect initiat de o persoana foarte cunoscuta din industria parfumurilor: Céline Verleure.

Céline este consultant de marketing si e-business pe segmentul lux/cosmetica si in acelasi timp creatoarea scentmap.com un serviciu online care consiliaza utilizatorii in vederea alegerii unui parfum tinand cont de anumite caracteristici ce tin de personalitate, compozitie etc.

Revenind la proiectul parfumului 2.0, atat de incitant si de ofertant, am decis ca in premiera pentru publicul roman sa ofer cateva informatii “direct de la sursa”. Céline Verleure a fost mai mult decat incantata sa imi raspunda la toate intrebarile, iar faptul ca pana in momentul de fata exista peste 60% fani romani ai paginii de facebook, constituie un motiv de bucurie:

Adina:  Inainte de toate, as vrea sa te intreb cum te-ai gandit la conceptul unui parfum pe care sa il dezvolti integral pe facebook?

Celine: Urmaresc de foarte mult timp modul in care evolueaza retelele sociale si facebook.com in particular si m-am gandit sa invit utilizatorii sa cunoasca culisele crearii unui parfum, implicandu-i in procesul de realizare al acestuia. Dat fiind ca idei am foarte multe, insa nu dispun de mijloace financiare generoase, am vazut succesul pe care in compania MyMajorCompany l-a avut in Franta cu lansarea albumelor muzicale in randul internautilor si prin urmare m-am gandit sa adaptez ideea pe segmentul parfumurilor.

Continuarea aici.

Parfumul care ia nastere pe Facebook

Film Fashion Festival 1-8 Martie 2010

Parfumul care ia nastere pe Facebook

Saptamana de beauty: ziua 3

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta