De foarta multe vreme nu mi-a fost dat sa vad in advertisingul autohton un outdoor realizat ca la carte… unul in fata caruia sa te opresti, sa te intrebi ce este cu el, sa faci poze si dupa ce ai trecut sa repeti operatiunea.
De ce? Pentru ca probabil fie nu sunt alocate bugete suficient de mari, fie ca ne limitam doar ca spoturi Tv si la printuri in reviste… iar daca realizam un outdoor obtinem ceva cat se poate de comun pe langa care consumatorul trece cu nepasare.
Si ca sa mai invatam din ce fac altii, iata cateva exemple de realizari outdoor de impact:
Campanie Duracell in India; Agentie: Ogilvy&Mather
Agentie: Lowe&Partners pentru Unilever Tailanda
Agentie: McCann Erickson Brazilia
Agentie: Taxi Canada, Toronto
Inspirativ nu? Asteptam si la noi cu mare interes…
tin minte c-am scris mai demult un text pentru imagoo si tare mai injuram pulbicitatea outdoor de la noi. da de-atunci m-am mai gandit un pic si mi-am dat seama ca nu-i doar vina bugetelor sau a creativilor. ma rog, e si vina astora, ca se raporteaza la strada cala o revista-n care bagi printuri. da-n genere cred ca problema e ca-n romania nu exista o cultura a strazii. strada nu e o entitate in sine, si nici nu e perceputa ca vector de comunicare, cul ii zicea john mcgregor pe vremuri. strada e doar loc de trecere. se lasa rasfoita. si cand rasfoiesti ceva, e natural sa gasesti si printuri care da ca panou-n perete.