Saptamana trecuta va povesteam pe scurt despre noua campanie “AVON iti da LIKE”, care a inceput sa ruleze in toate mediile: social networks, spoturi publicitare pe TV, outdoor-uri etc.
AVON sustine si aprecieaza in aceasta perioada, mai mult ca oricand, curajul, indrazneala si mai presus de toate creativitatea. In acord cu noul sezon si cu temperaturile dificil de suportat, care ne determina sa recurgem nu de putine ori la gesturi mai mult sau mai putin nebunesti (chiar ieri am urmarit cum o doamna trecuta de 30 de ani s-a oprit langa o fantana, si-a scos sandalele cu toc si si-a racorit picioarele in apa), campania AVON este directionata tocmai catre oamenii, situatiile de viata sau proiectele care ies din tipare, care au inregistrat sorti de izbanda tocmai prin depasirea limitelor si care au demonstrat ca atunci cand iti doresti cu adevarat, nimic nu este imposibil de realizat.
Un accesoriu special, creat in editie limitata special pentru aceasta campanie a sosit zilele trecute prin curier si nu mi-a trebuit decat o secunda sa ma gandesc la modalitatile inedite in care l-as putea purta si la mesajul pe care doresc sa il transmit.
Asa cum bine stiti, inca de la inceputul carierei mele de stilist (aproape 9 ani) am sustinut activ designerii romani si am incercat sa ii aduc mai aproape de publicul larg, explicand, educand si nu in ultimul rand demonstrand practic valabilitatea demersurilor lor creative.
Asadar, LIKE-ul meu se indreapta astazi inspre trei nume care la ora actuala fac cinste modei romanesti si nu numai, cucerind podiumurile internationale si reusind sa ridice stacheta :
Primul LIKE il acord lui Lucian Broscatean, designerul absolvent al UAD Cluj, preparator universitar si unul dintre reprezentantii de seama ai avantgardei romanesti. LIKE pentru munca sustinuta, pentru creativitate, pentru deschidere, pentru partile din sufletul sau pe care le aseaza in fiecare piesa pe care o concepe si nu in ultimul rand pentru caracterul sau aparte, o raritate a acestor vremuri.
Cel de-al doilea LIKE merge catre Andreea Tincu&Sense pentru: colaborarea de succes intretinuta de-a lungul anilor, echilibrul excelent intre linia de serie si design (un motiv real de mandrie si un exemplu poate chiar singular in peisajul modei romanesti), studiul aprofundat si consistenta la nivel de concept, mesaj si tipologie vestimentara a fiecarei colectii, inteligenta in abordarea business-ului si propunerile mereu surprinzatoare, diferite, dincolo de orice asteptari dezvaluite de la un sezon la altul.
In final, LIKE-ul cu numarul trei se indreapta inspre Adrian Oianu pentru: consecventa in abordarea colectiilor, comunicarea bine directionata si structurata, convingerea femeilor ca exista rochii cu poveste, special create pentru ele, care prind viata in momentul in care sunt imbracate de cele carora le sunt menite, frumoasa „obsesie” a reintegrarii elementelor din portul popular in vestimentatie si atragerea segmentului tanar prin linia de tricouri romanesti, reinterpretate si stilizate intr-o maniera proaspata, revigoranta, cu substanta.