Lara Stone este o frumusete care cu greu poate fi incadrata in vreun tipar sau definita cu precizie matematica. Acesta este de fapt secretul si mirajul care invaluie modelele internationale si care intriga de atatea decenii. Frumusetea clasica plictiseste si ramane la stadiul de pura contemplarere admirativa. Nu te determina sa revii asupra imaginii, nu iti sadeste in suflet acel je ne sais quoi care sa iti anime fiinta, nu te rascoleste si nu te subjuga asemenea unui drog la care nu iti doresti sa renunti.
Privirea Larei Stone este atat de patrunzatoare, incat depaseste bariera fotografiilor incluse in editoriale, surclaseaza “sticla” sau paginile revistelor glossy, te urmareste fara doar si poate dupa ce imaginea sa dispare din prim-planul vizual. O silueta care aminteste de cea a lui Brigitte Bardot, o strungareata cum nu se poate mai sexy si o personalitate debordanta.
Lara a fost descoperita de un agent pe cand avea doar 12 ani, in timpul unei excursii la Paris alaturi de parintii sai (tatal este englez, iar mama olandeza). Look-ul sau atipic a propulsat-o in topul super-modelelor de talie internationala, prezentand show-urile majoritatii caselor celebre si devenind muza tuturor designerilor: Givenchy, Chanel, Prada, Louis Vuitton, Marc Jacobs sau Fendi.
Carine Roitfeld i-a dedicat numeroase pagini in Vogue, Calvin Klein a dorit-o in exclusivitate pentru campaniile sale de imagine, iar toamna aceasta Lara a fost numita de L’Oreal Paris ambasadoare a lansarilor din categoriile machiaj, ingrijire si colorare a parului.
“Ma simt flatata sa ma alatur echipei de ambasadoare L’Oréal Paris. Am astfel sansa sa spun “Pentru ca meritati” femeilor din intreaga lume, ceea ce este o mare onoare. L’Oréal Paris este un brand pentru care frumusetea si personalitatea merg mana in mana. Uitandu-ma in spate la cariera mea, pot spune ca ma identific cu valorile acestui brand. Frumusetea reprezinta modul in care poti spune cine esti cu adevarat”. Lara Stone