Gioia di vivere Martini: o cultura ce dateaza de 150 de ani

Anumite branduri reusesc sa se integreze in mod remarcabil intr-un areal prin excelenta cultural, sa preia si sa transmita in mod inteligent de-a lungul decadelor anumite elemente specifice, sa rezoneze cu aspiratiile si dorintele clientilor si sa devina parte integranta a unui lifestyle care evolueaza firesc si care nu isi pierde din vedere esenta si punctele de referinta.

Cel mai cunoscut vermut din lume si cel mai bine vandut spumant italian, MARTINI, celebreaza 150 de ani de existenta, lansand etichete comemorative, vanzari exclusive si colaborari inedite. MARTINI inseamna mai mult decat o bautura recunoscuta si apreciata in intreaga lume. MARTINI este un exemplu de cultura de brand cat se poate de elocvent, care exprima din plin starea de spirit distincta, specifica Italiei, care reflecta o istorie bogata si care se pliaza excelent pe intregul set de aspiratii cu trimitere la acel “dolce vita” ideal, plin de efervescenta, de culoare, din care atunci cand gusti parca poti simti briza Rivierei jucandu-se agale prin par si poti fura din soaptele amorezilor sub clar de luna.

Lansata in cadrul unui eveniment exclusivist pentru barmanii de top din lume in locul de nastere al brandului – Pessione, Italia, MARTINI® Gran Lusso combina doua extracte botanice unice inspirate de un vermut din arhiva brand-ului si de o reteta din anul 1904. Un gust cu totul aparte, dulce-amarui, definit de finetea mierii traditionalului Moscato si de notele de levantica si de trandafir.
Editiile speciale MARTINI, continua cu MARTINI Royale, o bautura sofisticata care alatura MARTINI Prosecco si MARTINI Bianco sau Rosato, intr-o desfatare a simturilor, acompaniata de gheata, o felie de lamaie si o crenguta de menta. Cu prilejul aniversarii celor 150 de ani, MARTINI Royale se regaseste in topul recomandarilor celor mai bine cotate baruri acoperite din intreaga lume (prima Terazza MARTINI a luat nastere in anul 1948 in Paris, pe Champs Elysées, conceptul de bar acoperit impunandu-se intr-un timp foarte scurt).

Niciunei aniversari nu ii pot lipsi simbolurile, iar anul acesta MARTINI a conceput o eticheta editie limitata pentru zona europeana, care aminteste de design-ul etichetei originale de MARTINI Rossi din 1867-1997. Pe eticheta sunt inscriptionate stemele Casei Regale a Italiei si a orasului Torino. Acestea incadreaza imaginea zeitei romane inaripata, Fama, sarbatorind Marele Premiu castigat de MARTINI® la Marea Expozitie din Paris in anul 1878.

Stilul distinct MARTINI® iese in evidenta odata cu reintoarcerea brandului ca sponsor oficial al Super Cupei Porsche Mobil 1. Pentru prima oara din 2008, noul Porsche 911 GT3 Cup are dungile albastru inchis, albastru deschis si rosu ale MARTINI® Racing. La editia din acest an a Festivalulului Goodwood de Viteza din Anglia, brandul va reuni un line-up nemaiintalnit de traditii si conducatori auto.

Fiecare decada a avut simboluri culturale care au fost asociate cu MARTINI®. In anul 1950, tanarul Andy Warhol a creat unele dintre cele mai cunoscute reclame MARTINI® care au devenit obiecte de colectie. In anii 1990 – 2000, o noua generatie de vedete de la Hollywood, printre care George Clooney, Gwyneth Paltrow, Charlize Theron si Jude Law, a aparut in reclame MARTINI®, intruchipand spiritul glamorous MARTINI® si celebrand lunga relatie a brandului cu cinematografia.

Gioia di vivere Martini: o cultura ce dateaza de 150 de ani

Ce cumperi in plin sezon de reduceri

Gioia di vivere Martini: o cultura ce dateaza de 150 de ani

Florian London: traditie si eleganta tipic britanica

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta