Casa Hermes lanseaza in luna septembrie o noua linie exclusiva de esarfe, iar pentru a semnala evenimentul a conceput un intreg site sugestiv intitulat “J’aime mon carre”. Ideea nu este defel una originala, insa targeteaza segmentul clientilor tineri si pare a trimite moda direct in strada, acolo unde ii este de fapt si locul.
Hermes ce-i drept a refuzat pana nu demult sa gandeasca outside the box, ramanand intr-o zona accesibila numai unui anumit tip de cumparatori. Anna, Harley, Kozue, Ella, Courtney, U si Tracy sunt cele sapte tinere care ne arata pe site in ce moduri putem purta o esarfa Hermes din matase. Fiecare provine dintr-un mediu complet diferit, au personalitati bine definite si incearca sa transmita mai departe mesajul casei.
Colette va dedica o zona la primul etaj, in care vor fi expuse esarfele Hermes in editie limitata (costa 280 de euro) in perioada 27 septembrie – 16 octombrie. Adica la fix pentru a atrage buyerii, invitatii si jurnalistii sositi pentru Paris Fashion Week.