#DragoBT: shopping bancar smart si oferte pereche de Dragobete

Euforia Valentine’s Day se prelungeste in ultima saptamana din februarie cu mult mai plina de insemnatate si autenticitate sarbatoare a Dragobetelui. Iar pentru ca a investi in propria bunastare reprezinta o dovada de iubire de sine mai presus de orice rasfat venit din partea persoanei dragi, Banca Transilvania lanseaza o campanie de-a dreptul savuroasa, insa cu termen limitat de valabilitate (sau in traducere libera o “indragosteala” rapida, ca in basme si cu final financiar fericit): #DragoBT.

Banca Transilvania se afla pe locul trei in sistemul bancar romanesc, insa campaniile si initiativele puse in practica in ultimele luni ii confera toate sansele sa devina un adevarat “lovebrand”. Cheia succesului unei institutii bancare, nu rezida numai in coerenta serviciilor si in programele financiare competitive, ci si in branding-ul inteligent, cool, relevant si conceput pentru a veni in intampinarea dorintelor unor segmente de varsta dintre cele mai variate.

Atasamentul fata de un serviciu financiar se castiga nu doar prin calcule matematice reiesite din excel-uri sau din extrase de cont, cat mai ales prin actiunile menite sa determine clientii sa gandeasca “out of the box” si experimenteze realmente o placere in momentul accesarii unui anumit program, ca un contrapunct la rutina si la aspectele birocratice dificil de perceput la prima vedere.

Campania #DragoBT este al doilea eveniment de shopping bancar, dupa Bank Friday iar conceptul alatura in mod admirabil valorile brandului cu cele inspirate de o sarbatoare romaneasca cu traditie. Oferta Bancii Transilvania este valabila doar astazi si maine (23-24 februarie 2015) si este destinata exclusiv mediului online, ceea ce simplifica mult accesul la informatie si procesul de achizitie. Nu stiu cum sunteti voi, insa eu detesc drumurile la banca, documentele si asteptarea, in conditiile unui trafic infernal si a unei agende extrem de aglomerate.

#DragoBT a inceput astazi la ora 8 a.m si se incheie maine la ora 8 p.m, iar din oferta fac parte diferite produse si servicii ale Bancii Transilvania, disponibile cu discount-uri atat pentru persoanele fizice cat si pentru companii. Alegand unul sau doua produse ale bancii, beneficiem de cel mai bun pret la oferta single sau la oferta-pereche: spre exemplu la creditul pratic BT, dobanda fixa pe an in oferta standard este de 9.7%, spre deosebire de oferta single care aduce cu sine o rata fixa anuala de 9% sau de oferta pereche prin prisma careia avem doar 8% dobanda fixa anuala si comision analiza dosar gratuit.

Discount-urile si promotiile #DragoBT se aplica si creditelor imobiliare/ipotecare, cardului de cumparaturi Star Forte, cardurilor BT Flying Blue Classic/Premium, depozitelor pentru copii KidCONT, asigurarilor de viata, abonamentelor de Internet Banking si Mobile Banking, precum si serviciilor Direct Debit si SMS Direct Debit.

#DragoBT m-a determinat sa analizez pagina cu discount-uri si sa ma familiarizez cu serviciile Bancii Transilvania intr-un mod deloc fortat, ci cat se poate de firesc si de natural. O campanie cu aer ludic, ingenioasa si extrem de smart, care pe langa clienti noi, castiga poate ceva mult mai important: zambetul celor pentru care bancile reprezinta labirinturi fara iesire.

#DragoBT: shopping bancar smart si oferte pereche de Dragobete

Ceasul ideal in garderoba barbatului modern: selectia Elefant.ro

#DragoBT: shopping bancar smart si oferte pereche de Dragobete

Iconic Detox: experienta celui mai echilibrat program de detoxifiere a organismului

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta

error: Content is protected !!