Etro nu este nici pe departe cel mai bun exemplu de business in moda la ora actuala. Poate ca in urma cu doua sau trei sezoane s-ar fi putut regasi undeva intr-un top 10, insa din pacate primavara aceasta, cand totul ar fi trebuit sa fie dezvoltat cu un maxim de creativitate, conceptul pare a lipsi cu desavarsire.
Veronica Etro a stiut intotdeauna sa includa in colectiile asupra carora si-a pus amprenta, elementele specifice casei, intr-un mod subtil, fara a forta nota si fara a obosi. Imi amintesc rochiile din batist in stil indonezian din colectia primavara-vara 2009 sau trimiterile la kimono si ma intreb unde a disparut toata imaginatia designerului si mai ales prin ce anume se diferentiaza colectia destinata acestui sezon?
In primul rand regasim un print care se repeta aproape obsesiv: paisley. Indiferent ca vorbim despre rochii, pantaloni sau topuri, motivul cu pricina poate fi regasit peste tot, iar la un moment dat aproape ca iti piere dispozitia de a mai privi. Noroc cu tonurile de roz somon, lila sau piersica, care au reusit sa constituie liantul unei colectii inca valabile.