Ce se mai intampla la Farmec Cluj Napoca?

Saptamana aceasta v-am adus in atentie cu precadere cateva dintre produsele cosmetice romanesti care s-au impus de-a lungul timpului atat pe piata romaneasca cat si pe cea internationala. Am discutat despre Gerovital H3 si formula sa care a facut istorie gratie Anei Aslan sau despre Laptele Doina, care potrivit studiilor de piata se situeaza si in prezent in topul preferintelor femeilor din Romania.

Astazi va prezint un interviu special cu Mircea Turdean directorul general Farmec Cluj-Napoca, din care veti afla o serie de amanunte legate de evolutia companiei si de noile game cosmetice lansate.

„Cel mai important eveniment de data recenta este pentru noi achizitia, in 2008, a drepturilor integrale asupra marcii Gerovital, disputate multi ani cu producatorul Miraj Bucuresti, ceea ce ne-a permis sa dezvoltam brandul, de exemplu prin noua gama Gerovital H3 Evolution.”

Citeste interviul aici.

Ce se mai intampla la Farmec Cluj Napoca?

Dantelarii la moda

Ce se mai intampla la Farmec Cluj Napoca?

Chanel toamna-iarna 2011-2012: focus pe detalii

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta

error: Content is protected !!