Calendarul Campari 2013 si o poveste fermecata cu Penelope Cruz

O adevarata sursa de inspiratie, dincolo de marketing-ul de produs excelent gandit, calendarul Campari, lanseaza in fiecare an, noi provocari vizuale, menite sa contureze personaje aparte si povesti pline de farmec si insemnatate. Nu este vorba despre un banal document de tip maculatura, potrivit pentru incercuirea datelor importante, ci despre un editorial complex, care implica resurse imense si care reuneste cei mai percutanti artisti ai momentului.
Succesul calendarului Campari consta in puterea de expresie a imaginilor si in integrarea fireasca a bauturii in povesti mereu surprinzatoare. Firul narativ devine mult mai important decat produsul in sine sau decat personajele aduse in prim-plan, iar mesajul este intotdeauna unul actual si ancorat in buzz-ul urban.

Protagonista Calendarului Campari 2013 nu este nimeni alta decat Penelope Cruz, invaluita in rosu purtator de noroc si leac pentru superstitii. Uluitoarele rochii purtate in timpul sedintei foto sunt semnate de Monique Lhuillier sau Salvatore Ferragamo, iar bijuteriile apartin Casei Chopard.
Conceptul “Kiss Superstition Goodbye”  domina imagistica din 2013 a Calendarului Campari, porind de la semnificatiile tainice ale cifrei 13, in jurul careia graviteaza o serie de convingeri profetice, prevestitoare a unor evenimente nefaste. Magica, incarcata de semnificatii, misterioasa si criptica, cifra 13 este reprezentarea generica a superstitiilor, la cea mai raspandita scara. Calendarul Campari isi propune insa sa demonteze toate aceste conceptii negative arhaice, respinse prin conceptul sigurantei de sine, cu forta magnetizanta, incarcata pozitiv.

Despre prezenta sa in cadrul Calendarului Campari 2013 Penelope marturiseste: „M-am simtit cu adevarat bine in rolul principal al Calendarului Campari 2013, am gasit tema superstitiilor extrem de provocatoare si stimulanta. A fost o placere sa lucrez cu o echipa atat de talentata si profesionista, in mod special cu Kristian Schuller, fotograful calendarului, intrucat ii apreciez munca cu adevarat. In calitate de actrita, adesea trebuie sa portretizez “inexplicabilul” si aceasta sedinta foto nu a diferit. Am creat un personaj, care sa potretizeze o atitudine puternica, pozitiva, care sa patrunda esenta fiecarei superstitii si sa spulbere miturile, promovand siguranta.

Renumit pentru maniera in care reuseste sa transmita povesti bizare in limbaj fotografic si pentru dragostea lui pentru imagini suprarealiste, Kristian a surprins perfect tema calendarului, printr-un stil fotografic provocator, de ultima ora.
Kristian Schuller marturiseste despre Calendarul Campari 2013:Calendarul Campari este sinonimul unui stil exceptional creativ de varf. A avea ocazia sa transform aceste stereotipuri generice in imagini puternice, de-a dreptul magice, a reprezentat o bucurie. Anul acesta, intentia noastra a fost sa impingem creativitatea  un pas inainte si sa redam in continuare carisma si  misticismul fiecarei dintre cele 12 superstitii, ceea ce cred ca s-a si reusit.  Sa lucrez cu Penelope a fost un vis, ea abandonandu-se total acestei sedinte foto si insufletind tematica cu atat de multa pasiune si siguranta de sine, evidentiindu-se in fiecare cadru ca punct focal, central al atentiei.

Cu ocazia lansarii calendarului, Campari profita de ocazie pentru a inocula increderea omenilor, de pretutindeni, in faptul ca increderea in sine risipeste orice superstitie si inspira oamenii sa traiasca mai placut viata, departe de superstitii si sterotipuri prevestitoare de hazarde.
Intentia care a stat la bazele Calendarul Campari 2013 a fost sa reprezinte convingerea ca poti infrunta si depasi orice obstacol, luandu-ti adio de la superstitii precum pisicile negre, dupa cum marturiseste  Bob Kunze-Concewitz, CEO al Gruppo Campari. „Este misunea noastra sa oferim celor care indragesc Campari un moment intens, placut pentru a celebra increderea in sine si puterea nefasta a cifrei 13. Personalitatea incredibila a lui Penelope si frumusetea sa se traduce prin faptul ca ea este alegerea perfecta pentru a intruchipa tematica controversata a acestui an. Kristian a realizat o lucrare magnifica,  aducand la viata viziunea noastra pentru Calendarul Campari 2013, facand-o chiar si mai curajoasa prin abordarea sa inspirata si contemporana„.

Calendarul Campari 2013, publicat in numai 9,999 copii, nu va fi vandut, insa va fi distribuit catre toti prietenii Campari in mediul international, confirmandu-si inca o data statutul de obiect de colectie.

Calendarul Campari 2013 si o poveste fermecata cu Penelope Cruz

Rhea Costa primavara-vara 2013: La Vie en Rose

Calendarul Campari 2013 si o poveste fermecata cu Penelope Cruz

Invitatie la balul frumusetii: colectia speciala de machiaj Grand Bal (Dior)

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta

error: Content is protected !!