Casa Burberry nu are motive serioase, cel putin pana in prezent, sa se planga la capitolul vanzari. Strategia de targetare a clientelei tinere a dat roade, iar in prezent brandul incearca sa isi valorifice la maxim atuurile de care dispune si care l-au ajutat sa isi construiasca notorietatea.
Drept dovada, casa britanica a decis sa lanseze o colectie “capsula” denumita: “Burberry April Showers”, integrata in linia Burberry Brit. Regasim umbrele cu print-ul definitoriu pentru Burberry, precum si cizme din cauciuc, trench-uri sau rochii in nuante acidulate, totul intr-o gama cu preturi curprinse intre 150 de euro (in cazul umbrelelor) si 600 de euro (pentru gentile din material textil).
Burberry propune o garderoba atat pentru femei cat si pentru barbati, perfect adaptata conditiilor meteo specifice primaverii si merge mai departe in incercarea de a cuceri noi tipologii de clienti, cu “armele din dotare” si fara a forta deloc nota.
Imi plac pardesiurile amandurora 😀
Umbrele de 150E? WOW, Chiar se traieste bine in UK! Ma mut acolo! 😀
Inca nu se plang de vanzar? Mai asteptati…