Avon se numara printre putinele companii cosmetice, care in ultimii doi ani, au inregistrat o crestere considerabila a awarness-ului in toate mediile sociale.
Spoturile tv, asocierile cu persoanele publice din Romania, campaniile de sustinere a diverselor cauze, platformele online de socializare, evenimentele punctuale adresate atat presei de specialitate cat si publicului larg, au contribuit din plin la schimbarea perceptiei in ceea ce priveste brandul. Cel putin intr-o anumita masura.
Avon pregateste o lansare surpriza, despre care nici eu nu am aflat prea multe lucruri, insa care este inspirata, cel putin la nivel de slogan, din mediul care a contribuit poate in cea mai mare masura la cresterea notorietatii marcii si la promovarea liniilor de skincare&make-up: online-ul.
Nu sunt deloc generoasa in acordarea „like-urilor” pe Facebook, asa cum nici review-urile mele de beauty nu exceleaza in aprecieri decat atunci cand este cazul. Cu toate acestea sunt tare curioasa caror tipologii feminine ar acorda AVON un LIKE si cate dintre ele ar putea fi incluse in brief-ul departamentului de marketing si PR, pentru creionarea comunicarii noii game?
Lasand la o parte comentariile, statisticile si referintele la formule sau packaging, evolutia AVON in Romania poate fi inclusa drept studiu de caz in universitati. Una dintre cele mai mari realizari a companiei este ca a reusit sa stearga praful gros asternut peste brand si sa ii dezvaluie latura cool. Iar pentru asta merita din plin un LIKE! In curand vom vedea daca si noua gama pregatita sa iasa la rampa, va merita acelasi LIKE daruit cu toata convingerea.
[…] trecuta va povesteam pe scurt despre noua compania “AVON iti da LIKE”, care a inceput sa ruleze in toate mediile: social networks, spoturi publicitare pe TV, […]