EGO Men’s Fashion Concept a aniversat trei ani de la inaugurarea primului magazin, printr-un eveniment amplu gazduit de Restaurantul Diplomat, care a reunit atat persoane publice, jurnalisti, stilisti, cat si clienti fideli care sezon de sezon isi actualizeaza garderoba cu piese aparte incluse in selectia vestimentara adaptata nevoilor barbatului modern.
EGO se numara printre putinele business-uri fashion axate pe segmentul masculin, care a riscat totul pe o carte si care iata ca in decurs de trei ani, s-a dovedit a fi cea castigatoare. Pe de o parte, EGO a oferit barbatilor din Romania, solutii vestimentare menite a fi integrate in garderoba de baza, cotidiana si concentrate cu precadere in camasi, sacouri sau pantaloni cu un croi impecabil, senzorialitate extrema redata prin stofele fine si rafinament cromatic intr-o paleta preponderent neutra, marcata prin alternante ale intensitatilor si prin subtonuri delicate.
Pe de alta parte, EGO a incercat, fara sa forteze nota, sa indrepte atentia clientilor, inspre asocieri inedite de imprimeuri, texturi sau nuante, ceva mai timid intr-o prima etapa (accentele se rezumau la zona de accesorii: cravate, papioane, bretele, curele sau pantofi) si apoi cat se poate de evident, pe masura ce preferintele domnilor au suferit usoare mutatii din arealul marcat de siguranta si corectitudine, inspre cel condimentat cu imaginatie, creativitate, pentru un stil realmente asumat si definit pe anumite coordonate estetice.
Nu este suficient sa adaugi un papion viu colorat unei tinute smart-casual sau o camasa cu print hipnotizant unui costum riguros si sobru, pentru a contura un anumit stil clientului dornic de o schimbare, insa in mod vizibil indecis, fluctuant in privinta alegerilor si tributar unor look-uri validate in revistele dedicate, insa care nu isi gasesc corespondentul in propria oglinda. Stilul se construieste in timp, necesita extrem de mult studiu si deschidere, iar EGO a stiut foarte bine cum sa imprime prin intermediul consilierilor sai, o linie directoare tuturor celor care au pasit pragul magazinelor.
Barbatul EGO poate fi recunoscut imediat in plina strada dupa trei ani in care i s-au oferit suficiente motive pentru a se putea diferentia de masele imbracate in uniforma standard. Nu orice gent are curajul de a purta un sacou cambrat fuchsia si o batista vernil la primele ore ale diminetii sau cea mai ravasitoare nuanta de mov iris alaturata unui verde crud, la o intalnire de business inspre amiaza. Clientul EGO nu se costumeaza doar pentru a se alinia tendintelor, pentru a se incadra intr-un tipar fashion preluat de pe catwalk-urile marilor capitale ale modei sau pentru a iesi in evidenta cu orice pret.
Sugestiile stilistice prezentate atat in vitrinele magazinelor, cat si interior, pe manechine, au servit intotdeauna clientilor drept surse de inspiratie la nivel vizual si i-au determinat sa isi largeasca orizontul si sa isi educe simtul estetic. Iar apoi privindu-se in oglinda si cercetand noile colectii, sa simta ca au libertatea alegerii si sa invete ca in ceea ce priveste stilul personal, zicala „never say never” poate constitui cel mai important punct de plecare.
Colectia propusa de EGO Men’s Fashion Concept pentru primavara-vara 2013, revitalizeaza din plin garderoba masculina si o energizeaza asemenea unui cocktail de vitamine, servit dupa un sezon mult prea sumbru: camasi cu imprimerui florale stilizate, asemenea unei acuarele pe portelan, sacouri cambrate cu revere punctate de tighele, din denim sau in nuante vii de rosu, verde sau albastru marin, pantaloni lejeri din bumbac in tonuri neutre sau dimpotriva usor edulcorate, cravate cu printuri geometrice sau inspirate de mediul vegetal, carouri, buline, polka dots etc.
Cateva piese din noua colectie, au fost expuse pe manechine prin intermediul unor hot-spot-uri amplasate la Restaurantul Diplomat, locul de desfasurare al petrecerii aniversare. Dincolo de un eveniment monden, party-ul care a marcat 3 ani de EGO Men’s Fashion Concept s-a dovedit a fi o surpriza cat se poate de placuta in ceea ce priveste atmosfera. Spre deosebire de majoritatea manifestarilor de acest tip, insotite de o socializare mai mult sau mai putin fortata, de zambete false, fotografii studiate si un plictis general devenit o moda prin Capitala, aniversarea EGO a fost exceptia de la regula pe care o asteptam de prea multa vreme.
Intr-o seara friguroasa stropita din abundenta de o ploaie insistenta, am regasit la Restaurantul Diplomat, toate razele de soare dupa care tanjeam: un band extrem de energic (Alin Pascal Band) si un performance excelent, un maestru de ceremonii ireprosabil (Andi Moisescu), invitati frumosi si eleganti si mai presus de toate, un ring de dans extins pana pe terasa. Nu cred sa fi luat parte in ultimii 2-3 ani, la o aniversare cu iz monden, la care sa fi intalnit atat de multa energie, la care sa fi vazut atat de multi oameni dansand fara sa le pese de camere si aparate de fotografiat si atat de mult firesc la un loc.
La evenimentul aniversar EGO Men’s Fashion Concept, intr-o tinuta semnata Sense
La multi ani, EGO Men’s Fashion Concept si cat mai multa moda masculina cu sens!