Saptamana trecuta, intr-un cadru festiv amenajat in incinta Muzeului National de Istorie, am sarbatorit impreuna cu AVON, 125 de ani de la fondarea companiei. AVON se numara printre brandurile cosmetice care mi-au fost aproape de-a lungul tuturor acestor ani de activitate, manifestand intotdeauna receptivitate si deschidere catre proiectele iesite din tipare pe care le-am propus.
Nici mie nu imi vine a crede ca AVON aniverseaza 125 de ani, compania facandu-se cunoscuta pe piata romaneasca de abia dupa Revolutie. Insa iata ca modelul AVON, urmat ulterior de o serie de alte marci cosmetice, a traversat cu brio testul timpului si s-a reinventat de la un an la altul, incercand sa ramana conectat pulsului pietei si dorintelor clientelor.
Cateva produse cosmetice vechi ale marcii au fost expuse in foaierul Muzeului de Istorie, printre acestea numarandu-se si o sticla de parfum din gama Forever Spring populara in perioada anilor ’50.
Timp de 3 luni (aprilie-iunie), publicul a putut propune pe site-ul www.avon125.ro femei deosebite, din domenii diverse, care reusesc, prin actiunile lor, sa aduca o schimbare pozitiva in vietile celor din jur. In cele 2 luni care au urmat (iulie-august), oamenii au ales povestile favorite, votand pe site-ul campaniei doamnele care le-au adus zambetul si inspiratia. Fie ca a fost vorba de antreprenoare de succes, persoane dedicate cauzelor sociale, medici, scriitoare sau orice alta poveste de impact, acestea au fost aplaudate in cadrul Galei AVON.
Un eveniment black&white pentru invitati (dress-code respectat cu strictete spre marea mea bucurie) si condimentat de accentele de rosu venite dinspre rochiile doamnelor premiate. Din punctul meu de vedere, orice moment aniversar tinde sa fie oarecum plictisitor si anost, insa AVON a reusit sa creeze un cadru atat de placut, elegant si stilat, incat nu am putut intrevedea nici macar un punct in minus.
La multi ani AVON si la cat mai multe produse memorabile!