Chanel a depasit cu foarte mult timp in urma statutul de brand, fiind mai degraba o legenda intretinuta constant de o echipa care a stiut nu doar cum sa prezerve celebrele simboluri ale casei ci sa si intretina misterul printr-o serie de actiuni avant-la-lettre.
Ilustratie realizata de Karl Lagerfeld pentru a marca expozitia Chanel de la Tokyo
La finele lunii martie, intre 21 si 23, Tokyo se va transforma sub bagheta lui Karl Lagerfeld, intr-un Paris indepartat. O suita de evenimente inedite vor avea loc in capitala Japoniei, incepand cu expozitia care traseaza evolutia taiorului Chanel asa cum este prezentata in cartea “The Little Black Jacket” disponibila in librarii din toamna acestui an (semnata Karl Lagerfeld si Carine Roitfeld), continuand cu repunerea in scena a show-ului Haute Couture primavara-vara 2012 si terminand cu inaugurarea boutique-ului efemer care va reuni piese vestimentare si accesorii din colectia prêt-a-porter primavara-vara 2012.
Show-ul Haute Couture primavara-vara 2012 Chanel si fascinantul zbor spre destinatii situate la capat de lume (defel intamplator):