Do you know Acne?

Mai intai am descoperit revista . O resursa impresionanta de idei care m-a facut sa platesc 26 de euro per numar, atat cat costa cu tot cu livrarea in Romania, chiar daca publicatia propriu-zisa are un pret de coperta de numai 7 euro. Insa nimic nu este prea mult atunci cand traiesti in lumea modei si cand esti suprasaturat de revistele glossy, frumos ambalate dar care de prea mult timp nu reusesc sa mai transmita absolut nimic.

Apoi am descoperit jeansii unisex si i-am indragit pe data. Nu stiu daca ordinea este neaparat cea potrivita in cazul meu. Multi stiau de jeansi inainte de a rasfoi paginile revistei, insa dat fiind ca nu traiesc la Oslo si nici la Paris sau New York, piesele vestimentare semnate Acne mi-au fost supuse atentiei ceva mai tarziu.

Acne nu este doar un simplu brand, chiar daca inceputurile s-au vrut a fi unele modeste. Ca orice lucru de valoare, succesul a venit destul de rapid si intr-un mod total neasteptat. Acne a luat fiinta in anul 1996 in Stockholm la initiativa lui Jonny Johansson si a inca trei colegi ai sai.

Ideea de la care au pornit a fost aceea de creere a unui brand care sa reprezinte un stil de viata in sine. Mai precis lucruri pe care oamenii si le doresc, functionale, confortabile si cu un design care sa indeplineasca cele mai inalte exigente.

Astfel s-a nascut ideea jeansilor unisex (“Red stitch denim”), si primele 100 de perechi care s-au epuizat rapid. Au urmat aparitii in Elle (editia suedeza) si cereri din partea boutique-urilor de a comercializa gama de jeansi.

Continuarea aici.

Etichete:
,
Do you know Acne?

De dupa-amiaza

Do you know Acne?

Falling Garden

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta

This error message is only visible to WordPress admins
Error: No posts found.