De Craciun, CHANEL N°5 imbraca mantia rosie pentru a celebra esenta renascuta a frumusetii

O picatura de parfum poate pecetlui destine, iar dintre toate figurile emblematice care au contribuit de-a lungul deceniilor la plasmuirea lumii Frumosului si a Frumusetii, Gabrielle Chanel stie cel mai bine acest lucru. Creat in 1921, CHANEL N°5 este mai mult decat o capodopera olfactiva, o “profetie” care isi gaseste implinirea cu fiecare pulverizare. Craciunul acesta, pentru prima data in istoria casei CHANEL, N°5 renunta la sticla transparenta in favoarea uneia din cristal rosu. Rosu plin de fast, intens si palpitant. Rouge pour la vie.

Cel mai bine vandut parfum la nivel mondial, CHANEL N°5 a fost conceput intr-o perioada extrem de efervescenta, cand se intamplau foarte multe lucruri pe scena artei si cand se impunea cu prisosinta un fir conductor printre meandrele adeseori inselatoare. Ernest Beaux a sublimat intr-o licoare inmiresmata, care parea ca provine dintr-o alta lume, miracolul ascensiunii feminine, determinarea si forta de a renaste. Insa nu doar mirosul care exalta a iasomie dulce si tulburatoare, ci si design-ul sticlei, avea sa anunte o schimbare, liniile geometrice, arhitectura simpla si epurata de detalii inutile, conturand un adevarat manifest al esteticii moderne. Un manifest care la distanta de aproape un secol, reuseste sa starneasca noi pasiuni si sa puna pe jar sufletele femeilor de pretutindeni. Nu intamplator, rosul ales de CHANEL pentru tinuta de gala imbracata de N°5 in acest final de an, reprezinta un simbol al dragostei pentru viata, pentru arta, o declaratie de putere care nu lasa loc de ezitari si un legamant in cruciada timpului.

Rosul este departe de a fi retinut si asemenea unei femei a carei privire este porunca, rascoleste totul in cale, fara absolut nicio retinere. Gabrielle Chanel a explorat rosul in profunzimea sa, fie ca a fost vorba despre diferinte intensitati cromatice integrate in design-ul pieselor vestimentare, fie ca a mizat pe impactul vizual si pe senzorialitatea unor texturi bogate, pretioase si nobile, precum catifeaua sau tweed-ul. Mai mult decat atat, rosul uneste fatete ascunse ale personalitatii, asa cum a facut si Mademoiselle Chanel in clipa in care si-a faurit propriul destin. “Cine sunt?” si “Ce doresc sa fiu” – doua ipostaze unite de firul rosu calauzitor.

De la deux-piece-ul purtat de Carole Bouquet in reclama CHANEL N°5 din 1986 sau rochia rosie de poveste imbracata de Estella Warren in tv ad-ul semnat de Luc Besson in 1998 (“Little Red Riging Hood„), si pana la covorul rosu pe care calca cu atat de multa gratie Nicole Kidman in clipul de promovare al parfumului din 2004, regizat de Baz Luhrmann, culoarea pasiunii a insotit legendara esenta pe drumul sau catre cucerirea fiecarei generatii in parte.

CHANEL N°5 in ambalajul rosu festiv (editie-limitata) este disponibil in Chanel Espace Beaute din Baneasa Shopping City, atat in varianta apa de toaleta cat si apa de parfum (100 ml), si este poate cea mai frumoasa surpriza pe care ti-ai putea-o face la final de an. De asemenea, pentru colectionari, CHANEL a lansat si o varianta din cristal rosu Baccarat (900 ml), doar 55 de sticle numerotate existand in toata lumea. Intotdeauna un parfum iti ofer mai mult decat speri. Inchide ochii, pulverizeaza CHANEL N°5 cu generozitate si pune-ti o dorinta. 2019 se anunta un an presarat cu surprize neasteptate si roditor pentru cei care stiu sa cladeasca si care au incredere in drumul lor.

De Craciun, CHANEL N°5 imbraca mantia rosie pentru a celebra esenta renascuta a frumusetii

Maria Nila: cosmetica capilara de exceptie pentru un par rasfatat pana la ultima suvita

De Craciun, CHANEL N°5 imbraca mantia rosie pentru a celebra esenta renascuta a frumusetii

Stralucire diafana: trei produse menite sa iti ingrijeasca si sa iti rasfete pielea de Sarbatori

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta