Cum se vede Vogue din toamna

In conditii de criza economica si reduceri de buget, revistele glossy supravietuiesc in functie de trustul pe care il au in spate si de notorietatea brandului. Vogue si-a mai redus din continut in ultimele luni, insa ramane la fel de puternic ancorata in vizual. Miss Wintour a devenit parca si mai exigenta iar numarul editorilor Vogue (si nu numai) prezenti la show-uri s-a injumatatit. Gasesc astazi un material foarte bine scris in New York Times, despre situatia actuala la Vogue, din care spicuiesc urmatoarele:

  • O sedinta foto la Vogue costa in jur de 150.000 de dolari
  • Intr-o zi la o sedinta foto, 5000 de dolari sunt cheltuiti exclusiv pe alimente
  • Numarul paginilor de publicitate a scazut cu 37% comparativ cu 2008
  • Daca nu v-ati imaginat ca veti vedea vreodata in paginile Vogue piese vestimentare de la Gap sau Nine West, cu preturi intre 40 si 100 de dolari, ei bine acum le gasiti in noua rubrica „Steal of the Month”.

Ma intreb oare daca „The September Issue” va fi primit cu aplauze sau daca va fi doar un alt documentar fashion neadaptat la situatia curenta?

Cum se vede Vogue din toamna

Machiaj de vara

Cum se vede Vogue din toamna

Shopping in New Delhi

Articole recente

Impartaseste-mi opinia ta

This error message is only visible to WordPress admins
Error: No posts found.